شناسه خبر : 38700
دوشنبه 04 آبان 1394 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده شهادت حاضران در یک عکس

به گزارش دفاع پرس، عکس زیر نشان دهنده حلقه یاران شهیدِ حاج قاسم سلیمانی است که شهید مصطفی صدرزاده به نقل از ابوحامد گفته بود: افراد حاضر در این عکس به نوبت شهید می‌شوند.


از راست: شهید علی سلطان مرادی (ت.ش: 23 بهمن 93)- شهید عباس عبداللهی (ت.ش: 23 بهمن 93) - شهید علیرضا توسلی (ت.ش: 9 اسفند 93) و شهید حسین بادپا (ت.ش: 31 فروردین 94) و شهید زنده سردار قاسم سلیمانی

در گفت‌وگویی که چند ماه پیش با شهید صدرزاده داشتیم. وی با نشان دادن بخشی از این عکس گفت: "وقتی این عکس یادگاری را با حاج قاسم انداختیم، شهید ابوحامد گفت افراد حاضر در این عکس به نوبت شهید می‌شوند. اکنون تعدادی از اینان شهید شده‌‌اند که در عکس است برخی دیگر نیز در صف شهادتند."

بعدها که از او خواستیم عکس کامل را به ما بدهد، دست به سرمان کرد. غافل از اینکه فرد بعدی خودش بود و در روز تاسوعای حسینی به شهادت رسید.


اولین تصویری که پس از شهادت ابوحامد منتشر شد. آن زمان بادپا به شهادت نرسیده بود.


تصویری که شهید مصطفی صدرزاده(سید ابراهیم) را در کنار دیگر شهدای مدافع حرم نشان می‌دهد

پس از شهادت ابوحامد در اسفند سال گذشته، برخی از دوستان و همرزمان شهید صدرزاده به شوخی به او می‌گفتند این بار نوبت شما و حاج حسین بادپاست. او نیز یک بار که همراه با حاج حسین بادپا، هادی کجباف و نادر حمید بود عکسی انداخت و گفت: "افراد این عکس نیز به نوبت شهید می‌شوند."


از چپ: شهید حسین بادپا(ت.ش: 31 فروردین 94) - شهید هادی کجباف (ت.ش: 31 فروردین 94) - شهید نادر حمید (ت.ش: 26 مهر 94) و شهید مصطفی صدرزاده (ت.ش: 1 آبان 94).

اینستاگرام
حاج قاسم کجاست ؟!!
به روح و روان تمام شهدا سلام و صلوات
شهید توسلی فکر میکنم از اتباع افغانی باشد . خدا همه را بیامرزد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi