شناسه خبر : 38834
شنبه 09 آبان 1394 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه تنها فارغ التحصیل نمی شم...

یا ثارالله- بنده فرزند جانباز چهل درصد و خواهر شهید هستم. بنیاد در آذر 93 آیین نامه ی تسهیلات برای فرزندان جانباز بالای 25 درصد به بالا تصویب کردند که قرار بود نیم سال اول 93 به دانشگاه ها ابلاغ شود متاسفانه تغییری ایجاد شد و تصویب آن در مرداد ماه نهایی شد و حالا نزدیک به یک سال است منتظر این بخشنامه هستیم و هر بار کارمندان بنیاد قول ابلاغ آن را به ما دادن ولی هنوز خبری نشده.

 متاسفانه بنده به خاطر بارداری نتوانستم ترم اول ارشد نمرات خوبی بگیرم و مشکل آموزشی برام بوجود آمد. با این تسهیلات مشکل بنده حل می شود و میتوانم به راحتی فارغ التحصیل شوم اما با این پا اون پا کردن و معطل کردن بنیاد برای بنده که منتظر این بخشنامه ام یه میلیون شهریه ثابت به من تعللق گرفته اگر این طور پیش رود و بخشنامه نخواهد عملی شود، بنده نه تنها فارغ التحصیل نمی شوم بلکه باید مبلغ بیش از یک میلیون تومن هم بدهم. در صورتی که بنده زمانی که درس هایم تمام شد و متوجه مشکل نمرات شدم به دانشگاه دویست هزار تومن طلبکار بودم فقط می خواهم پیگیری کنین آیا این بخشنامه عملی می شود یا نه؟؟؟؟؟؟؟ اگه نه تا فکری به حال خود کنم چون ظاهرا یکی از وزیران مخالف این آیین نامه هست.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi