شناسه خبر : 39624
چهارشنبه 04 آذر 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل نوشه فرزند سردارشهید

  

برگزاری یادواره های شهدا در هرمکانی و زمانی که باشد همیشه با اقبال عمومی آحاد مردم از مسوول و غیر مسوول گرفته تا پیر و جوان به عشق مکتب ناب شهید وشهادت محفلی نورانی خواهدبود.

شب گذشته مراسم یادواره سردارشهید سید جانمحمد موسوی نسب با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان شهرستان لنده در حسینه این سردار عاشورایی برگزارشد که خانواده این شهید والامقام نیز حضور داشتند و دل نوشته ای زیبا توسط سید محمد موسوی نسب که درمان شهادت پدر تنها سه سال داشت و بیاد سه ساله امام حسین(ع) که در دشت کربلا بی یارو یاورشد پدر خویش را در راه اهداف، ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی از دست داد و بغض ترکیده دلش را بعد از 25سال غم فراغ پدر در مراسم یادواره پدرش شکست و اشک را میزبان چشم میهمان پدرکرد.

متن این دل نوشته به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم وبهی نستعین وصل علی محمدوالهی الطاهرین

سلام برشما سروران محترم که با حضورخوددراین مراسم گرامیداشت سردارشهید سیدجانمحمد موسوی نسب برمامنت نهادید.می خواهم ازحدیث هجران بگویم.می خواهم غم نامه ای را بسرایم ،که سرفصلش نام سرداری است که همتایش را کمتردیده ام.

می خواهم ازپدرم بگویم؛پدرجان،دلم را به آسمان ها می سپارم تا نوشته هایش را به تونشان دهد؛تا شاید دفترقلبم را ورق بزنی وگوشه ای ازآن را بخوانی...

 

دل نوشه فرزند سردارشهید سیدجانمحمد موسوی نسب

 

پس برایت می نویسم، ازدل غریب خودبرایت می نویسم .آری، خیلی دلم می خواست با تو بودم، نمی دانی چقدربرایت دلتنگم، اشک هایم سرازیر است،ای شهیدم، ای پدرخوب ومهربانم؛ می خواهم با توصحبت کنم اما با چه زبانی؟...پس با زبان کودکی ام برایت می نویسم ، چگونه می توانم مهمان آسمان ها باشم وبا زبان زمینی خودصحبت کنم.

چرا که به آسمان نزدیکتراست....وقتی کوچکتربودم مادرم همیشه ازشما می گفت، ازخوبی هایت،ازنماز شب هایت، ازوفاداری هایت وبلاخره ازگذشت وایثارت...من ازشما فقط همین ها را بخاطر دارم، هرصبح تصویر شما را می نگرم، تا شاید شما هم به من نظرکنی....چرا صورت پرنورت را برایم نمایان نمی کنی؟

 می دانم این تقصیر چشم های من است و من شمارا نمی بینم، ای کاش! دستم را می گرفتی تا این قدراحساس تنهایی نمی کردم، هرپنج شنبه عطر وجودت را حس می کنم، اما چرا نمی بینمت؟

 

دل نوشه فرزند سردارشهید سیدجانمحمد موسوی نسب

 

ای پدرم ! شما اینک درآسمان ها ماه مجلس شده ای، عین ستاره ها چه زیبا می درخشی، خوش به حال آن شبی که تو به آن نوردهی....ای کاش! شب ها من بجای خفتن درزمین درآسمان ها درکنارتو بودم :

پدرم نیست ولی خاطره هایش باقیست/یادآن قلب پرازمهروصفایش باقی است

مرگ پایان کسی نیست که عاشق باشد/پدرم رفت ولی عشق ودعایش باقیست

 

دل نوشه فرزند سردارشهید سیدجانمحمد موسوی نسب

 

درپایان ازهمه شما بزرگواران (برادران وخواهران) مردم شریف وارزشمند شهرستان لنده وشهرستان های همجوار ،خانواده های مکرم شهداء وجانبازان ،روحانیت معظم، مسئولین ادارات ونهادها علی الخصوص فرماندهی سپاه ناحیه لنده وهمکاران بزرگواراشان که زحمت برگزاری مراسم یادواره را برعهده داشتندصمیمانه کمال تقدیر وتشکررا بعمل می آوریم.

والسلام علیکم ورحمه اله وبرکاته

سید محمدموسوی نسب فرزند سردارشهید سید جانمحمد موسوی نسب

3/9/1394

سردارشهید سیدجانمحمد موسوی نسب در تاریخ16دی ماه1375 بر اثر استنشاق مواد شیمیایی و مجروحیت های ناشی از دوران جنگ واسارت در بیمارستان نمازی شیراز به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

   

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi