شناسه خبر : 39702
یکشنبه 08 آذر 1394 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این موکب معمولی نیست!

به گزارش دفاع پرس، این یک موکب معمولی عراقی است، ولی معمولی نیست! موکب انصارالام الحسن (ع) مانند هزاران موکبی است که این روزها مردم عراق برای پذیرایی از زوار سیدالشهداء برپا کرده اند، ولی معمولی نیست چون دقیقاً در نقطه "نهر جاسم" در شلمچه‌ى عراق و بر سر راه ورودی زائران ایرانی به عراق واقع شده است.

برای فهم معمولی نبودن این موکب کافی است که بدانید "نهر جاسم" نقطه شدیدترین درگیریها در عملیات کربلای پنج بوده است. نهر جاسم همان جایی است که ارتش رژیم بعث عراق در سال ٦٥ با شدیدترین حملات توپ و خمپاره از بسیجیان خمینی استقبال می‌کرد و حالا مردم عراق بعد از ٢٩ سال اینطور بساط بهترین پذیرایی و استقبال از فرزندان خمینی را دقیقاً در همان نقطه گسترانده‌اند.

اینها درس‌ها و عبرتهای تاریخ، آیات و نشانه‌های حق و دلایل واضحه بر حقانیت راه ولایت است. سلام خدا بر شهیدانی که با خون پاکشان این عزت و کرامت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi