شناسه خبر : 39736
دوشنبه 09 آذر 1394 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهل سنت دوشادوش نظام اسلامی حرکت می‌کند

به گزارش فارس روز چهارشنبه هفت تن از رزمندگان ایرانی در مبارزه با تروریست های داعشی در عملیات محرم و در حومه شهر حلب به شهادت رسیدند که سه نفر از این شهدای عزیز از برادران اهل سنت بودند.

یعقوب جدگال نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شهادت این عزیزان گفت: اهل سنت و اهل تشیع برای دفاع از نظام اسلامی همگی در یک خط قرار دارند و هیچ فرقی بین این دو مذهب وجود ندارد چرا که حفظ تمامیت ارضی، ناموس و همچنین امنیت کشور جز واجبات است و فرد فرد ملت ایران و همه مسلمانان کشور باید از مقدسات نظام اسلامی و میهن خود دفاع کند.

وی ادامه داد: اهل سنت از همان ابتدا و با پیروزی انقلاب عزیز اسلامی در تمام صحنه‌ها حضور داشته و در راهپیمایی‌های 22 بهمن و دیگر مراسم‌های اینچنینی دوشادوش نظام حرکت کرده است.

جدگال افزود: شهیدان عمر ملازهی و سلمان برجسته و مراد عبدالهی جزوی از ارکان این نظام هستند که برای پیروزی اسلام و و تثبت اهداف نظام اسلامی به شهادت رسیدند. ما در دفاع مقدس هم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم و این مایه افتخار ماست.

وی اظهار داشت: توصیه من به همه جوانان این است که برای دفاع از از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنند حتی اگر به بهای جانشان تمام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: همه می‌دانیم که بدون شک داعش زاییده فکر و فرهنگ اسرائیل، انگلیس، آمریکا و صهیونیست است و هم‌اکنون هم برای رسیدن به مقاصدشان از این فرقه حمایت می‌کنند. در هیچ جای کلام الله مجید به خونریزی و فساد سفارش نشده است و داعش با این حرکات و جنایت‌ها می‌خواهد چهره اسلام را مخدوش کند در حالی که دین اسلام دین هم‌زیستی و دین رحمانیت است. باید تاکید کنم که اصل مطلب اسلام و هدف ما ترویج اسلام ناب محمدی است که بدون شک الگوی همه مسلمانان شیعه و سنی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi