شناسه خبر : 40037
یکشنبه 22 آذر 1394 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بلافاصله تحویلم دادن حراست بنیاد فارس!

سید محمود رضا اشرفزاده  -   با سلام . از طرف نهاد محترم نامه ای جهت رسیدگی مسکن و وام اینجانب جانباز 30 درصد و برادر شهید به بنیاد شهید فارس ارسال شد. که من مراجعه نمودم به مسئول مسکن آقای حبیب ال.. زارع و کارمند متصدی ایشان که آنها با بی شرمی و وقاهت تمام نامه را به گوشه ای پرتاب کرده وگفتند که این نامه ها بی اهمیت است.

من اعتراض کردم و بلافاصله مرا تحویل حراست بنیاد فارس دادند . شماره نامه 1616/150/8504 مورخ 94/09/16
 

اینستاگرام
سلام ، بنیاد هنوز نتوانسته آنقدر هرج و مرج شود که پرونده جانباز را برای اعتراض و شکایت مسدود کنند.
برای مسدود شدن پرونده ایثارگر بایستی محکومیت رسمی و ابلاغ در دادگستری و اداره اطلاعات با درجه کیفری تعیین شده در قانون وجود داشته باشد که این قانون محرومیت از حقوق اجتماعی در تمام کشورهای جهان وجود دارد لذا مسئولان بنیاد جرات ندارند بدون وجود محکومیت های کیفری مقرر در قانون اقدام به مسدود کردن پرونده ایثارگر نماید.
در هر صورت بنده سالها گرفتار اقدامات باندی اشخاصی در بنیاد بودم که چند نفر با کارشکنی و ضدیت سالها پرونده جانبازی را معطل و چند مرتبه مدارک را امحا کردند علیهذا بحمدالله با همت جناب آقای دکتر ساقی و مسئولان محترم سازمان بازرسی همدان و مدیران محترم بنیاد در مشهد موفق شدیم پرونده جانبازی را چنگال آن مفلوکان باندباز خلاص و نجات دهیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi