شناسه خبر : 40361
دوشنبه 30 آذر 1394 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال بازدیدکنندگان ازموزه شهدا

یارنسب گفت: در 3 ماه گذشته این موزه پذیرای 129 بازدیدکننده خارجی از کشورهای هلند، آمریکا، کانادا، فرانسه، بلژیک، استرالیا، آفریقای جنوبی، چین، هند، پاکستان، ترکمنستان، انگلیس، ایرلند و روسیه بود.

اسکندر یارنسب درباره میزان بازدید از موزه مرکزی شهدا، گفت: در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال جاری 2 هزار و 776 نفر از موزه مرکزی شهدا بازدید داشته‌اند. همچنین در 3 ماه گذشته این موزه پذیرای 129 بازدیدکننده خارجی از کشورهای هلند، آمریکا، کانادا، فرانسه، بلژیک، استرالیا، آفریقای جنوبی، چین، هند، پاکستان، ترکمنستان، انگلیس، ایرلند و روسیه بود.

وی ادامه داد: توضیحات لازم در خصوص آثار و اسناد به نمایش گذاشته‌ شده به بازدیدکنندگان خارجی به زبان انگلیسی ارائه شده که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: روز 13 آبان سال جاری همزمان با روز مبارزه با استکبار جهانی، شاهد حضور چشمگیر شرکت‌کنندگان مراسم فوق برای بازدید از آثار متبرک در موزه مرکزی شهدا بودیم.

یارنسب در پایان گفت: برای همه بازدیدکنندگانی که با هماهنگی قبلی در این موزه حضور می‌یابند، امکان پخش فیلم مستند با موضوع ایثار و شهادت در نظر گرفته‌شده است.

استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از موزه مرکزی شهدا

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi