شناسه خبر : 40388
دوشنبه 30 آذر 1394 , 14:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسب رتبه اول بنیاد استان مرکزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از کسب رتبه اول این اداره در شاخص‌های اختصاصی، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال 93 خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند ضمن اعلام این خبر، افزود: طی ارزیابی عملکرد سال گذشته و باتوجه به عملکرد کارکنان، این اداره کل موفق شده دربین دستگاه‌‎های اجرایی استان دربخش شاخص‌های اختصاصی به مقام اول دست یابد. این رتبه توسط استانداری استان لحاظ شده و طی تقدیرنامه‌ای از طرف استاندار استان به این اداره اعلام شد.
حجت‎الاسلام هنرمند گفت: این بنیاد همواره سعی در انجام امور محوله به نحو احسن داشته و همه کارکنان بنیاد استان تمام تلاش خود را به جهت رسیدگی به امور جامعه هدف و برطرف کردن موانع و مشکلات ایشان به کار می‌بندند.
مدیرکل بنیاد مرکزی در پایان کسب این رتبه را به تمامی کارکنان بنیاد درسطح استان تبریک گفته و از زحمات ایشان قدردانی کرد.
محمود زمانی‌قمی استاندار استان دربخشی ازاین تقدیرنامه ضمن اعلام رتبه اول این اداره بیان کرده: «بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می‌نمایم. امید است بااستعانت از درگاه الهی شاهد توفیق خدمت روز افزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم».

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi