شناسه خبر : 40653
شنبه 05 دي 1394 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتایج تیمی مسابقات وزنه برداری جانبازان وقدرتی فرزندان ایثارگران

نتایج تیمی سومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور و مسابقات آمادگی جسمانی فرزندان ایثارگر اعلام شد.

فاش نیوز - نتایج تیمی سومین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور و مسابقات آمادگی جسمانی فرزندان ایثارگرکه با همت اداره کل تربیت بدنی و امور اردویی بنیاد شهید وامور ایثارگران از تاریخ 94/9/30 لغایت 94/10/3 در شهر رامسر برگزار گردید، به شرح ذیل میباشد:
نتایج تیمی وزنه برداری جانبازان:
تیم تهران الف با 106 امتیاز مقام اول
تیم اصفهان با 91 امتیاز مقام دوم
تیم کردستان با 74 امتیاز مقام سوم
نتایج تیمی آمادگی جسمانی و قدرتی فرزندان ایثارگر:
تیم استان فارس مقام اول
تیم استان ایلام مقام دوم
تیم استان آذربایجان غربی مقام سوم
کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با عرض سلام
بدین وسیله از انتشار اخبار ورزشی علی الخصوص وزنه برداری از مدیریت محترم سایت وزین فاش نیوز جانباز عزیز حاج آقا ساقی و همکارانشان صمیمانه تشکر می کنیم و انعکاس اخبار ورزشی باعث دلگرمی ورزشکاران جانباز و ایثارگر می گردد و همچنین تشویق و ترغیب این عزیزان به ورزش می گردد.مجددا بی نهایت سپاسگزاریم
سلام ، ضمن عرض تشکر و خدا قوت به محضر مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز و جانبازان سر افراز میهن اسلامی که با وجود مجروحیت های شدید همچنان خستگی ناپذیر مقامات عالی را کسب و موجب افتخار ملت ایران و خوشنودی حق تعالی هستند.
قبل از مجروحیت در تمرینات سخت و فشرده حضور داشتیم و میدانیم آمادگی برای کسب مدال چقدر زحمت و تلاش نیاز دارد بویژه با وجود مجروحیت های جدی و نقص عضو اینگونه کسب مدال چندین تقدیر دارد. فقط میتوانیم بگوییم انسانهای خالی از خود هستند که میتوانند با تحمل شدیدترین تمرینات در تمام مراحل زندگی دنیا و آخرت ، قهرمان و موفق و سربلند باشند.

گفت پیغمبر (ص) که هستند از عباد
بندگانی چند کامل در وداد
نی شهید آنها و نی پیغمبرند
لیک در محشر ز هر قومی سرند
هر نبی و هر شهیدی لاجرم
غبطه ایشان خورند از بیش و کم
همدمی پرسید آنها کیستند؟
گفت آنها کز خودی خالیستند
حبشان با یکدگر محض حق است
کارشان از حب دل با رونق است
جایشان بالای منبرهای نور
رویشان چون مهر ، روشن در ظهور
باز گفتندش ولی الله کیست ؟
داد حیدر را نشان یعنی علیست (ع)
مهر حق چون مه ز رویش لامع است
واندر اوصاف ولایت جامع است


سلام.
باتشكرازانعكاس اين رويدادمهم ورزشي.
-قطعاكليه ورزشكاران جانباز ازنخبگان وبهترين اين ملتندكه باوجودسن بالابه تقويت روحي وجسماني خودميپردازند.
-بنيادشهيدودولت هم بايدحساب ويژه اي بازكندكه اينهاباغلبه برمشكلات خيلي ازهزينه هاي درماني وبيمارستاني راكاهش ميدهند.
-بديهي است با اين بهبود مستمرجامعه ايثارگر ورزشي وبنياد ارتقاءخواهديافت.متشكرم
باسلام ، متاسفانه مسابقه وزنه برداری امسال بسیار افتضاع ودور از شان جامعه ورزشی و جامعه ایثارگر ی بود براستی نمایشی بود برای حق کشی و ضایع نمودن حق ورزشکاران ،بنده و تیم همراهم به محض ورود به هتل کوثر رامسر حتی قبل از پذیرش تیم فریاد زدند برید وزن کشی ،در محل وزن کشی چند نفر با عجله انگار میخواستند جایی فرار کنند به بنده و سایر افراد گفتند سریع همینطوری با لباس و پای مصنوعی برید رو ترازو !!!!!ورزشکاری که یک سال روی وزن بدن ، قدرت با هزینه های فراوان و زحمات فراوان جهت شرکت در تنها رقابت جانبازان کار کرده به جهت اهداف چند نفر از خدا بی خبر راحت حقش پایمال گردد ، انشاءالله خداوند از آنان در دنیا و آخرت نگذرد. وپیشنهاد بنده به جناب مهندس اسلام کریمی این است که بیت المال را بیهوده خرج نکنید لطفا" این مسابقات را تعطیل و همچون سنوات قبل به فدراسیون جانبازان و معلولین محول نمائید که ماهم اینقدر جنگ اعصاب نداشته باشیم.
با سلام و احترام
من جانباز كارشناس ارشد رشته مديريت راهبردي ورزش هستم و حدود 23سال است كه در خدمت ورزش هستم بنياد بجاي اينكه هزينه درماني را هر سال افزايش دهد واين هزينه را صرف ورزش جانبازان بكند حروجي بيشتري اقايان بنيادي ها از خواب قفلت بيدار شويد و استين ها را بالا بزنيد و خودم هر سال در اين مسابقات شركت مي كنم با آب دهان نمي شود مسابقات درحد كشوري اجرا كرد و رزمه براي خودتان پر كند كه ما مثلا مسايقات را اجرا مي كنيم اين قدر درزوغ نگويد انشاا... در جانبازان را بگيريد تا بفهميد
فاش نیوز هم واقعیتها را اعلام نمی کنه فقط دنبال چاپلوسی است بخدا قسم برگزاری این دوره از مسابقات در شان یک نهاد مقدس همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران نبود فقط ضایع کردن حق جانبازان شهرستانی را بدنبال داشت.
با سلام ، امسال فاش نیوز اسامی قهرمانان مسابقات وزنه برداری جانبازان را را بخاطر اینکه در تیم تهران تعدادی غیر جانباز بودند اعلام نکرد براستی شرم آور است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi