شناسه خبر : 40701
یکشنبه 06 دي 1394 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسائل ایثارگران در اولویت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران منطقه دو تهران، گفت: رفع مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شاهد منطقه باید در اولویت کار قرار گیرد.

محمد حسن افضلی در جلسه  کمیته  کارگروه موارد خاص مددکاری که  با هدف بررسی و رفع مسائل ایثارگران تحت پوشش این منطقه برگزار شد، گفت: رفع مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شاهد منطقه باید در اولویت کار قرار گیرد و این امر همکاری بیشتر همه معاونت ها با واحد مددکاری را می طلبد .
وی در ادامه افزود: باید همه معاونت ها تلاش خود را به صورت هدفمند در راستای رفع موانع و فراهم کردن شرایط مناسب در همه زمینه‌ها برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر به کار بندند و ما نیز همه توانمان را برای رفع مسایل جامعه شاهد و ایثارگر به کار می بریم.
افضلی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و بر لزوم رفع مسایل ایثارگران و خانواده‌های شاهد در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو تهران تاکید کرد.
در ادامه این نشست مسایل تعدادی از خانواده های ایثارگر توسط مددکاران دراین جلسه مطرح شد که توسط رئیس و معاونین بررسی و مورد رسیدگی  قرار گرفت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام
وجب به وجب ایران پر شده از دروغ، سیر نشدید از گول زدند مردم.
یا مهدی عج ادرکنی
چرا مسولین. بنیاد حقوق حالت اشتغا ل سربازان ارتش را اعمال نمی کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi