شناسه خبر : 41012
یکشنبه 13 دي 1394 , 14:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارخانواده«شهیدعلیرضا کنی» باپیکراو بعداز۳۲سال

دقایقی پیش خانواده شهید "علیرضا کنی" پس از 32 سال با فرزند شهید خود دیدار کردند.

ساعتی پیش خانواده شهید تازه تفحص شده، علیرضا کنی با حضور در معراج شهدای مرکز با پیکر مطهر شهیدشان بعد از ۳۲ سال دیدار کردند. این شهید تهرانی از طریق لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به جبهه اعزام شد.

مراسم نخستین دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده، شهید علیرضا کنی،‌ ظهر امروز یکشنبه 13 دی ماه 94 در معراج شهدای مرکز برگزار شد. در این دیدار مادر، خواهر و برادر شهید حضور داشتند و بعد از گذشت 32 سال از شهادت شهید کنی، با پیکر مطهر او دیدار کردند.

پیکر مطهر این شهید که هویت آن از طریق پلاک شناسایی محرز شده است، به همراه  قمقمه و بخشی از وسایل شخصی شهید طی عملیات تفحص کشف شده است که امروز در معراج شهدا برای خانواده این شهید قابل مشاهده بود.

پدر این شهید والامقام 10 سال پیش دار فانی را وداع گفت. امروز مادر شهید به همراه خواهرش که در هنگام شهادت او 14 سال سن داشت و برادری که موقع شهادتش هفت ماهه بوده است، با استخوان‌های شهیدشان وداع کردند.

ضریح معراج

«شهید علیرضا کنی» فرزند «جان برار» متولد 1344 است که توسط لشکر 27 محمد رسول الله تهران(ص) به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شد و نهایتا در سال 62، در سن 18 سالگی و در منطقه حاج عمران و در عملیات والفجر2 به شهادت رسید. هویت پیکر مطهر او توسط پلاک شناسایی محرز شده است. پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس طی عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و در معراج شهدای مرکز شناسایی شد.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
واقعا تا دنیا دنیاست شهید و شهادت هست و پایمال کنندگان اینها هم هستند؛ خدا روزی اینها را بدهد و شیطان روزی پایمال کنندگان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi