شناسه خبر : 41024
دوشنبه 14 دي 1394 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراهم‌سازی شرایط تحصیل ایثارگران

 نشست ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور استان اردبیل پیش از ظهر روز یکشنبه 13 دی ماه 94 به منظور بررسی مسائل مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
در این جلسه علی منصور لکورج مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه هدف اصلی تشکیل جلسات ستاد شاهد و ایثارگر را آماده کردن شرایط برای تحصیل موفق دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست و گفت: برنامه ریزی و پیگیری ها باید به نحوی باشد که شاهد بهبود وضعیت آموزشی و کاهش مشروطی در ترم های آینده باشیم.
محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم و گرامیداشت شهادت شیعیان مظلوم به دست آل سعود علی الخصوص آیت الله شهید شیخ نمرباقرالنمر، بر آمادگی دانشگاه پیام نور جهت همکاری مطلق در تمام جهات که منجر به رشد علمی، فرهنگی و مدیریتی دانشجویان شاهد و ایثارگر شود تاکید کرد .
به گفته بهنام ادهمی رئیس اداره آموزش بنیاد استان فعال سازی روند امور ارائه مشاوره به دانشجویان شاهد و ایثارگر، رصد نمرات میان ترم دانشجویان و مقایسه با ترم قبل و وضعیت تحصیلی دانشجویان غیر بومی، برگزاری کلاس های تحت عنوان رفع مسایل برای دانشجویان درصورت نیاز، توجه ویژه به دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته های حسابداری و حقوق و برگزاری نشست دانشجویی با هماهنگی دانشگاه و بنیاد بعد از پایان امتحانات ترم جاری از مباحث این جلسه بود که نسبت به اجرای آن تصمیم گیری شد .
همچنین برنامه ریزی برای اطلاع رسانی به خانواده از وضعیت تحصیلی دانشجویان در آستانه خطر تحصیلی و معرفی و تجلیل از دانشجویان ممتاز از مصوبات جلسه است .

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi