شناسه خبر : 41173
پنجشنبه 17 دي 1394 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بالغ بر ۶ میلیون

هوشنگ قرقانی- حقیر احدی از جانبازان۷۰درصد شیمیایی هستم و ازسال ۱۳۶۵تاکنون دارم بامرگ دست وپنجه نرم می کنم. سال قبل که برای ادامه درمان وعمل های جدیداعزام میشدم تاکنون نتوانسته ام هزینه های درمان سال قبل تااین تاریخ رادریافت کنم. چون به دلیل پیوند، داروهایم تخصصی وتحت پوشش بیمه نمی باشد وخود بنیاد باید ازکمیته درمان پرداخت نماید وبالغ بر۶میلیون تومان میباشد.

 جهت تهیه داروهایم وام ۲۳درصدهم گرفته ام. مدارکم را مهرماه سال گذشته جهت اجرای حکم همترازداده ام امامتاسفانه نه مسئولی ونه افضل نهادها که به اصطلاح مسئول خدمات به ماها هستند، هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده و من بعد هم نخواهندبود.

 برای اثبات عرایضم کد ایثارگری وشماره تماسم راخدمت آن برادر بزرگوارو سایرایثارگران معزز ارائه می کنم ،التماس دعا.برادر کوچکتان هوشنگ قرقانی. کدجانبازی۱۰۱۶۰۰۴۱۰۱

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام و درود بر برادر دلاور هوشنگ قرقاني .شما اصفهاني هستين؟
باتقدیم عرض سلام خدمت برادر رزمنده گرامی ،من اصالتاترک قشقایی‌ شیرا‌زم اما چند ین سال است دست تقدیرمرابه اصفهان کشاند واکنون ساکن اصفان هستم.
دوست گرامی فرقانی عزیزمارزمندگان که همیشه ازدست مسولین ناله میکنیم بازوقتی ناله های درگلوسوخته شماعزیزان راکه عضوی ازبدنتان راهدیه به کشورکردیدرامی شنوم ازخودم خجالت میکشم.که چرادولت به این عزیزان که بااین همه دردورنج دارندزجرمیکشندتوجهی نمیکندپس کی؟آه مظلوم به صوهن ماندگرنبردبرنده راتیزکند/ برادرجانبازم مطمین باشم حق پامال شده شماجانبازان ومارزمندگان راخداخواهدگرفت
سلام
درود بر تمامی همرزمان عزیزم وشما برادر گرام

هم دردیم باید برای احقاق حق جنگید
سلام دلاور عزیز هوشنگ زجر کشیده
خدا بداد دلت برسد چون از موجودات خارق العاده مثل مسئولین بنیاد که هرگز دل سوز جانبازان نیستند فقط یه اسم این موجودات متو لیان امور جانبازانند اما در عمل ؟؟؟؟؟؟
شما هم عجله نکن فقط وام بگیر با درصد های بالا و تند تند هزینه کن ؟
جانبازان عزیز و محترم خانواده هایمان را با پرداخت اقساط دچار مشکل کنیم و از حق ان مظلومان بگیر یم و به حلق بانکهای مفت خور بریزیم ؟
و بانکها از دریافت سودهای بانکی بهترین ملک های شهر ها را می خرند و تابلو بانک را بر سر دیوار های ملکهای گران قیمت نصب میکنند ؟
از سود همین پولها پیش خود بسنجید که چه وامهای کلانی به اختلاسگران می دهند و برگشتی هم در کار نیست فقط بعد از مدتی اعلام میکنند که اقای ؟؟؟مثلا اینقدر هزار میلیارد اختلاس کرده است و دیگه به فراموشی سپرده می شود تا نفر بعدی ان شا الله کی از اختلاسش لو برود و رسانه ای شود اما از دادرسی هیچ خبری نیست ؟
اگر هست و دادرسی می شود چرا تا کنون یک نفرشان به جرم دست درازی به بیت المال به اعدام محکوم نشده اند ؟
اما ان جوان بدبختی که بر اثر بیکاری و تنگدستی اشتباهی کرده و دسبردی به بانک یا طلا فروشی ووووووو زده است که هر چند جرمش باید با اشد مجازات باشد تا دیگران از این اتفاقات افتاده درس عبرتی بگیرند سریعا حکم اعدامش صادر می شود ؟ چرا ؟ چون از خانواده فقیر و بی پشت و پناه هست --------
ان شا الله بعد از تمام شدن عمرمان بر روی سنگ قبرمان شاید بنویسند که چه مظلومانه عروج کردیم ؟
جانبازان عزیز ما پل هایی هستیم برای اختلاس اقازادگان اینده و اقازادگان در اینده از نوشتار سنگ های قبرما جانبازان استفاده ها خواهند برد ؟
انهم به بهانه خدمت به بازماندگان خانواده ایثار گران در اینده چه اتفاقهایی که ؟؟؟؟؟؟؟
عاقلان را فلاشاره خودتان بسنجید چه خواهد شد ؟
فاش نیوز تشکر
دراستان ایلام کمیسیون پزشکی جهت افزایش درصدداشتم.که مدارک برانتیجه به تهران فرستاده شده.میخواستم اگه امکان داره ازنتیجه مارامطلع فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi