شناسه خبر : 41461
پنجشنبه 20 اسفند 1394 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتفال فرزندان ایثارگر درخوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان: اشتغال ۲هزار و ۸۰۰ فرزند شهید و ایثارگر از محل سهمیه ادارات خوزستان

عبدالرضا فرجیان گفت: در سال جاری باوجود سهمیه ۲۵درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ اشتغال پایدار ایجاد شده است.

 عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفتگو با اهواز نوین درخصوص اقدامات این بنیاد در جهت اشتغالزایی خانواده شهداء و ایثارگران اظهار کرد: در سال جاری باوجود سهمیه ۲۵درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ اشتغال پایدار ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان ایثارگر و شهداء در استان مشغول به کار هستند گفت: این جذب از محل سهمیه دستگاه‌ها صورت گرفته و تمام ادارات باید تا پیش از پایان سال احکام کارگزینی را صادر کنند.

فرجیان با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام به الکترونیکی کردن خدمات کرده است، تصریح کرد: ارائه این خدمات به شیوه سنتی هزینه‌های فراوانی برای دولت داشت اما با ساماندهی آن‌ها به صورت الکترونیکی اقدامات عملیاتی با هزینه کمتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در تلاش برای واگذاری تعاونی‌ها به تشکل‌ها هستیم افزود: در راستای برون سپاری و خارج شدن بدنه دولت از امور تصدی‌گری، تشکل‌هایی مانند جانبازان نخائی، جانبازان بصیر، تشکل جانبازان شیمیایی و… فعال‌تر شده‌اند تا به کمک آن‌ها اقتصاد مقاومتی محقق شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان درخصوص ارزیابی سال ۹۴ خاطر نشان کرد: در سال جاری بالغ بر ۵۰شهید مدافع حرم وارد استان شدند همچنین فضای استان با حضور شهدای گمنام و غواص دفاع مقدس عطرآگین شد.

وی افزود: ورود این شهدا فرصت مناسبی برای خدمتگزاری مسئولان و ارائه فرهنگ ایثار و شهادت به مردم به ویژه جوانان بود.

فرجیان چشم انداز سال ۹۵ را اینطور توضیح داد: در دوران پسابرجام دولت وعده‌هایی برای پرداخت مطالبات ایثارگران و خانواده‌های شهداء از سال ۹۱ تا کنون داده است که امیدواریم این وعده در سال ۹۵ محقق شود.

منبع: رهیاب
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi