شناسه خبر : 41541
شنبه 26 دي 1394 , 13:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند توصیه به مسئولین

محسن ناطق- با تشکر و عرض خدا قوت به محضر خادمان اسلام و قرآن امیدواریم اجرتان در دنیا و آخرت خیرات و حسنات الهی قرار گیرد.
علاوه بر ابراز درد دل های ایثارگران محترم در سایت مقدس و استحضار تمام مسئولان کهنه کار در انجمن نوپای جانبازان تقاضا داریم در صورت امکان نسبت به پاسخگویی به سوالات زیر اقدام فرمایند.
1- با عنایت به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمنان خواهشمند است خصوصیات مبارزه با نفوذ، تعریف خط مقدم و نقطه مقابله با نفوذ و نفوذ خودی یعنی همانطور که از نفوذ دشمن ممانعت شود به نفوذ خودی اصرار کنیم و موارد مشابه که میبایست عاشقان ولایت تبیین کنند.
2- انطباق قوانین مصوب مجلس با قانون اساسی و شرع مقدس توسط شورای نگهبان انجام می گردد چرا قانون خدمت رسانی به ایثارگران فاقد تطابق با فتوت و مروت اسلام است؟ آیا در اسلام فتوت و مروت برای انطباق قانون مزبور موجود نیست؟
3- چرا توجه لازم به آثار ادبیات اصیل و کهن فارسی به منزله ترجمه حقیقی قرآن به فارسی مطابق با فرهنگ اصیل ولایی سه هزارساله ایرانیان وجود ندارد لیکن تبلیغ سیاسی و مذهبی آن مذاهب دیگر بسیار مورد توجه قرار دارد؟
 
4- ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی عینیت عشق ولایت و رحمن و رحیم ، صورت عشق بندگی حق تعالی ، ملاحظه صفات الهی در قانون و قانون گذار آیا میتوان همانطور که در برنامه های 5 ساله و 20 ساله و غیره هدف همه چیز تعیین شده برای تحقق ترویج فرهنگ به طوری که هنگام مراجعه به ادارات پشت میز ریاست شبه محمد ابن عبدالله (ص) را انتظار داشته باشیم؟
5- چرا در حل اختلاف ایثارگران و بنیاد که موضوعی بسیار با اهمیت و صددرصد دینی و مرتبط با وضعیت کنونی و آینده دین و انقلاب است از اختیارات الهی و قرآنی فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب استفاده نشده است؟

 اکثر اوقات توجه و مطالعه و تفکر در موضوع ظهور منجی عالم (عج) بطور طبیعی به دوران قبل از ظهور اسلام و بررسی احوال عالمان و مردمان آن دوران بازگشت می نماید که تقاضا داریم در بحث های انجمن مورد توجه قرار گرفته و نتایج متبرک آن را در صورت جلسات نهایی انجمن اعلام فرمایند. استاد عزیز جناب آقای ساقی در مقابل طرح این سوالات و درخواست ها در محضر اساتید و بزرگان انجمن قول میدهیم شعری مناسب در خصوص شهادت فرزند گرامی سردار عرضه کنیم. اما فی الحال این شعر نو که ظاهرا از شاعری شهید گمنام تقدیم می گردد.
دیدی که سخت نیست تنهایی بدون من ، دیدی صبح میشود شبها بدون من - این نبض زندگی بی وقفه میزند ، فرقی نمیکند با من یا بدون من ، سراینده شعر میگوید لطفا تفاوتی در تقدیر با تقصیر قایل شویم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
آقای ناطق اشاره اتان به تقصیر اشاره ای بجاست
دیدی که سخت نیست تنهایی بدون من ، دیدی صبح میشود شبها بدون من - این نبض زندگی بی وقفه میزند ، فرقی نمیکند با من یا بدون من ، سراینده شعر میگوید لطفا تفاوتی در تقدیر با تقصیر قایل شویم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi