شناسه خبر : 41597
دوشنبه 28 دي 1394 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمار غلط واحد آمار بنیاد مشهد

صدیقه فنبری همسر شهید علی اکبر عابدی- بنده یک بار حضورا" به واحد آمار واطلاعات بنیادشهید منطقه3 مشهد مقدس در سه هفته پیش مراجعه کردم که نبودند.

 پس از پرس وجو ایشان را که یک خانم محترمه هستند را در اتاق صندوق شاهد مشغول گپ زدن با همکار دیگر خانمشان پیدا کردم و خواستار وارد کردن شماره تلفن جدیدم در سیستم شدم که ایشان فرمودند کلیه مشخصاتتان را اعم از کد ملی و ش- پرونده وتلفن جدید را بنویسیم و در همانجا تحویلشان دهم تا بعدا وارد سیستم نمایند.

 چند روز بعد چند بار تماس گرفتم تا بلاخره تلفن را برداشتند. و گفتند که شماره را مجددا بگوئید تا ثبت کنم. خلاصه پیامک بیمه تکمیلی برای همه ارسال شد بجز بنده که شماره ام هنوز ثبت نشده بود!..

 القصه در 10/25 تقاضای ثبت مجدد نمودم. ان شاء الله که در آنهمه ازدحام در اتاق آمار و اطلاعات م-3 بنیاد!!! شاید ثبت کرده باشند چون امروز هم (10/28)تلفن را جواب نمی دهند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi