شناسه خبر : 41714
چهارشنبه 30 دي 1394 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسداشت سرداران شهید لشکر 27 محمد رسول الله(ص)

شهید«ورامینی»به روایت تصویر

عباس در 13 آبان 1358 که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر کردند جزو اولین کسانی بود که وارد لانه جاسوسی شد.

شهید عباس ورامینی به تاریخ 5 بهمن 1333 متولد شد. وی پس پایان تحصیلات و گرفتن دیپلم در ارتش دوران سربازی را گذارند و سپس وارد دانشگاه شد و در رشته تربیت کودک ادامه تحصیل داد. در کنار تحصیل از فعالیت‌ علیه رژیم طاغوت غافل نبود و روز پیروزی انقلاب جزو انتظاماتی بود که حفاظت بهشت زهرا را انجام می دادند.

عباس در 13 آبان 1358 که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام سفارت آمریکا را تسخیر کردند جزو اولین کسانی بود که وارد لانه جاسوسی شد. پس از حدود یک سالی که از تسخیر لانه می‌گذشت و آغاز جنگ تحمیلی عازم جنگ شد و به عضویت سپاه درآمد. شهید ورامینی

در مرکز آموزش سپاه منطقه 10 بود و در دستگیری منافقین تلاش جدی داشت.

عباس در عملیات «بیت المقدس» فرمانده یکی از گردانهای تیپ حضرت رسول (ص) بود که از ناحیه صورت مجروح شد اما پس از بهبودی مجددا به جنگ رفت.

شهید ورامینی سرانجام در عملیات «والفجر 4» در پنجوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره، نیمه شب دوشنبه 28 آبان ماه 1362 به شهادت رسید.

شهید عباس ورامینی در تصویر شهید مجید رمضان نیز دیده می‌شود

شهید ورامینی در کنار همرزمانش در لانه جاسوسی

 

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi