شناسه خبر : 41748
جمعه 02 بهمن 1394 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کرج درسوگ شهید دانشگاه آزادی!

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در در غم عروج شهید محمد اینانلو به سوگ نشستند

 
سوگواری اینانلو

جمع کثیری از کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در مصلای مهرشهر کرج در مراسم باشکوهی در غم عروج ملکوتی شهید محمد اینانلو دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به سوگ نشستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم معنوی که با حضور گسترده مردم شهیدپرور کرج، مسئولان شهری و بسیجیان پرشور همراه بود، جمعی از معاونان، روسای دانشکده‌ها و مسئولان اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز شرکت داشتند.

شهید محمد اینانلو، دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، بود که همدوش با صفوف مدافعان حرم در مبارزه علیه نیروهای تکفیری داعش در سوریه حضور یافت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید بزرگوار در روزهای گذشته به شهادت رسید ولی خبر شهادتش تایید نشده بود. پس از تایید خبر شهادت شهید اینانلو از سوی شاهدان عینی به خانواده وی اطلاع‌رسانی شد اما با توجه به شرایط خاص منطقه هنوز پیکر این شهید والامقام مفقود است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi