شناسه خبر : 41896
دوشنبه 05 بهمن 1394 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیراز پدرشهید احمدی روشن

صبح امروز اولین همایش "هنر انقلابی در آیینه راهیان نور" با حضور سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حسن رحیم پور ازغدی و پدر شهید مصطفی احمدی روشن در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با تاکید بر اینکه نباید برای هنرمند تکلیف کرد و هنر سفارشی هنر نمی‌شود، گفت: باید به هنرمند موضوع بدهیم و او خودش به دنبال خلق اثر برود.

وی همچنین با درخواست از هنرمندان برای فعالیت در عرصه راهیان نور افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم و کشور است و متعلق به قشر خاصی نیست. نشان دادن مجاهدت رزمندگان در دفاع مقدس کمتر از مجاهدت در آن دوران نیست.

.

عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه ملی نیز به آسیب شناسی اردوهای راهیان نور پرداخت و گفت: دو چیز تا به امروز مورد توجه قرار نگرفت. یک موضوع گردشگری راهیان نور است که امروزه در دنیا می‌بینیم بحث گردشگری در تمامی ابعاد سیاستگذاری اقتصادی، فرهنگی و حتی دیپلماسی عمومی مورد توجه قرار گرفته است و نکته بعدی دو حوزه فرم و محتوا در بیان مسائل دفاع مقدس است.

وی افزود: فرمی که این شانیت را داشته باشد تا ایثارگری‌ها را نشان دهد فرمی انقلابی است که باید در بستری انقلابی نمایان شود.

عاطفی در ادامه تصریح کرد: هرچقدر هنرمند به عمق دفاع مقدس نزدیک شود و بتواند درک درستی داشته باشد، آثار ارزشمند و جدیدی خلق خواهد شد.

در ادامه مراسم لوح زرین و تندیس ویژه یادبود جشنواره سرزمین نور توسط پدر مصطفی احمدی روشن به فعالان عرصه راهیان نور کشور اهدا شد و سردار بهمن کارگر، سرهنگ امیر رفیعی، محمد محمودی، غلامرضا رنجکش، یاشار نادری، داوود پوریان، محمود عاطفی، احمدرضا نیاز آبادی، حسین حاجی، مهدی اکبرزاده، علی اصغر جعفری، علی پوری، اسماعیل احمدی، دکتر کفاش، امیر سرتیپ خرم طوسی و سردار نادر ادیبی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان مراسم نیز از رحیم پور ازغدی تجلیل و تقدیر شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi