شناسه خبر : 42059
شنبه 10 بهمن 1394 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمن واقعی مسلمانان

بسیجی -  مرگ بر آل سعود که از اسرائیل کثیفتر و رذل تر و متعفن ترند ودشمن واقعی واصلی مسلمانانند چرا؟... زیرا اسرائیل وامریکا که از ابتدا موضع ودشمنیشان آشکار ومعلوم بوده و علنا" ابراز می دارند و شمشیر را به نوعی از رو بسته و در موضع مقابل ما قرار گرفته و در مقابل این دشمن رو در رو میتوان موضع گرفت و تمهیدات دفاعی لازم را در مقابلش انجام داد و از آنها انتظار وتوقعی نیست در ابراز دشمنی و عملکردشان.

حداقل از این منظر صادق و روراستند و در خفا و تحت پوشش دین و مزورانه چون عربستان عمل نمی کنند ولی کشور عربستان که نام اسلام را یدک می کشد و مثلا هم کیش و هم دین و هم ائین مسلمانان است دیگر چرا و چگونه میتوان پذیرفت و باور کرد و تاسف نخورد و بخشم نیامد باز هم دشمنان از این قوم مبراتر و بعبارتی آب پاکترند حتی جنگهای اسرائل بر علیه لبنان وغزه هم محدود و اندک و کوتاه مدت بود و در بازه های زمانی 18 روزه و21 روزه و33 روزه و بندرت به ماه میکشید اما این قوم نابکار پلید سنگدل و نامسلمان و ظالم جنایتکار در لوای دین و اسلام و ای صد اسفا تحت عنوان مرکزیت اسلام و قرارگاه اماکن متبرکه و جایگاه رفیع خانه خدا قریب به یکسال است که تمامی یک کشور ضعیف و مستضعف و همسایه و مسلمان را آماج آتش افروزی انواع واقسام سلاح های مخرب و ویرانگر و ممنوعه ساخته و از رو هم نمیرود نه رحمی نه درک و انصافی نه حدی وهیچ چیز را قائل نیست . چرا؟

وچطور به اینجا رسیدن که شمشیر بر روی دیگر مسلمانان بکشند وبشوند دشمن اصلی مسلمانان اینان به مثابه خوارجی اند که علیرغم آاثار عبادتهای کثیر و سجده های طولانیشان پیشانیهایشان فرورفته و ممهور به مهر شده بود ولی فقط ظاهری از دین را به ارث برده بودن واز معنا و عمق و پیام دین و عمل به آن بوئی نبرده بودند از اینرو امیرالمومنین با درایت و قاطعیت کمر به نابودیشان را بستن و دین را از دست این متحجران و متظاهران رهائی بخشیدند.

کشوری که به لطف ثروت زوار کثیر کعبه معظم و بقا ئ متبرکه به این جایگاه رسیده و بنوعی مرکزیت کشورهای مسلمان و جایگاه و مامن خانه امن الهیست و متاسفانه در درون پیکر اسلام است وچون دشمن بیرونی و مقابل همچون آامریکا واسرائیل نیست که بتوان نبرد رو در رو داشت عضویست در درون پیکر و غده و عفونتیست در درون پیکر جامعه اسلامی که ریشه های عفونتش سرتاسر اندامهای این پیکر را درگیر کرده و چون بنوعی قلب این پیکر شاید بتوان نامید از اینرو تمام این پیکر را ضعیف و رو به نابودی میبرد وبه مثابه خنجر از پشت زدن است و تا این غده و این عضو سرطانی جراحی نشده و دور انداخته نشود این پیکر جان نخواهد گرفت و برافراشته نخواهد شد وماند .

کشوری که تحت پوشش دین و مثلا بعنوان مرکزیت اسلام و دارنده جایگاه کعبه معظم و خانه مقدس خدا عوض اینکه بشکرانه این نعمت واز قبل ثروت باد آورده ای که از اقبال و طواف عاشقان الهی و ائمه اطهار نصیبشان میشود در جهت کمک و یاری رساندن بر دیگر مسلمانان و کشورهای مستضعف و همسایگان بهره ببرد وقیحانه برعکس کمر به قتل ونابودی مسلمانان و مستضعفان بسته واز درون جامعه مسلمان خنجر به پهلوی هم کیشان وهم دینانش میزند ودست آمریکای جنایتکار وصهیونیست متجاوز را از پشت بسته اند وروی آنها را بواسطه این خباثت ها و کثافتکاریها وشکمبارگی وشهوترانی شان سفید کرده و به جرات میتوان ادعا کرد که لطمات و زیان و فجایعی را که اندیشه ها وافکار وهابی و منحرف و اعمال و دخالتهای اینان به پیکره اسلام وارد کرد یک دهمش را آمریکا واسرائیل نکرده اند و وقتی از مسئولین ملاحظه گر و دیپلماسی منفعلانه وهمراه لبخندشان امید خیری نیست.

انشاالا که با حماقت و اشتباهات این قوم احمق و متوهم وخودبزرگ بین بهانه ایجاد و جرقه منازعه روشن وانگاه غیرت دینی بسیجیان و دیگر دلاورمردان آواری از خشم و اتش انتقام ظلمی را که سالیان سال ازبحرین گرفته تا یمن سوریه عراق لبنان افغانستان ودیگر کشورها چه از بابت دخالتهای نظامی و ایجاد جنگ و چه تشکیل وایجاد کروههای تکفیری و تروریستی در سرتاسر جهان ومدارس اموزش افکاروهابی و شیعه ستیزی در پاکستان افغانستان امارات قطر ودیگر نقاط جهان تا ساپورت مالی ونظامی انان بر سرشان باریدن کند وریشه این منحوسان وپلیدان را از جامعه مسلمانان برکند. و کعبه امال و مقام رفیع کعبه امن الهی را از وجود این قوم منحوس نجس تنظیف و تطهیر کند و قبله امال و قبله اخر وقبله اصلی مسلمانان را از حضور کثیف این قوم نابکار رها سازد و به دامان مسلمانان برگرداند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بنام خدا
جنگ اسلام .کفر .مشر کین .متکاثرین . دنیا طلبان و... .چه در شکلهای مختلف از زمان خلقت انسان ادامه دارد و انها جز به دست کشیدن مسلمانان از دین و خداوند بزر گشان راضی نمیشوند. تا کنون. اندیشه اید چرا علما نهضت عاشورا را با این وسواس پاس میدارند چرانقطه عطف تشیع قیام عاشوراست؟(کل یوم عاشورا وکل ارض کربلا)دفاع از دین خدا زمان و جفرافیا را نمی شناسد
چون دشمن هیچگاه از دشمنی به شکلهای مختلف دست بر نمیدارد .جنگ نیابتی روزی عراق .منافقین . تحریمهای گوناگون و امروز خوشگذران وهابی . اما زیبا عاقبت دشمنان خدا و عمله های کفر است(ذلت و اوارگی در دنیا و قضاوت الهی در اخرت) به امید روزی که رودرو مقابل شیطان پرستان حقیقی کابالیسم (فراموسونها )که امروزه تمام سران و تاثیر گذران جهان را با وعده های دنیوی تحت انقیاد خود در اورده(رژیم اشغاگر قدس) ایستاده و در راه معبود از جان و مالمان بگذریم
جاهلیت مدرن در آل سعود بسیار وحشیانه تر از جاهلیت صدر اسلام است.
دشمنترین دشمنان انقلاب ما منافقین و فتنه گران داخلی هستند و از هر دشمنی بیشتر به انقلاب صدمه زده اند و میزنند.
تاریخ جهان و خصوصا اسلام گواه بر این مطلب است.
از فتنه های افرادی که زمانی در خط امام رحمه الله بوده اند و الان خلاف حرفهای گذشته اشان در برابر سخنان امام ایستاده اند. و سخنانی تفرقه انداز می زنند و پست و مقام و پول و ثروت دارند و خطرشان و خطر فرزندان زندانی و امریکا برویشان را جدی بگیریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi