شناسه خبر : 42364
دوشنبه 19 بهمن 1394 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی از جنس دفاع از ارزش‌ها

در پی شهادت سردار محسن قاجاریان به دست دشمنان قسم خورده اهل بیت، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: «الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی‌ سبیل‌الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»
اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدت‌های فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش‌آفرینی‌ در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی، چیزی جز شهادت نبود.
خبر شهادت سردار سرافراز شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه، موجب تاسف و تالم شد.
قطعا اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدت‌های فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش‌آفرینی‌ در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی، چیزی جز شهادت نبود.
این سردار رشید اسلام در راستای مأموریت‌های مستشاری و حمایت از مقاومت اسلامی سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشور برای مقابله با داعش و تروریست‌های تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.
تردیدی نیست خون‌های پاک شهیدان مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسواتر می کند.
اینجانب شهادت این فرمانده بصیر و شجاع را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معظم و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، مردم شریف خراسان رضوی به‌ویژه مردم شهید پرور نیشابور تبریک و تسلیت می گویم.
اضافه بر این نیز عابدین عابدی‌مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در پیامی عنوان کرد: برخی با قافله شهادت راهی دیار معشوق شدند و برخی در کوچه‌های پر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان، رسالت ایثارگری یافتند اما قدم‌های ایشان هیچگاه زمین‌گیر خاک نبوده است و این اجر مجاهدتشان است که کالبد رنجور و روح پر تمنایشان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.
در ادامه پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی آمده است: در ایام مبارک پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران به زعامت بنیانگذار کبیر آن پیر فرزانه چشم این جانباز شهید به روشنای وصل یاران فجر آفرینش روشن باد که بایسته و سزاوار این مرتبه والا و این چشمه نور بود.
گفتنی است سردار شهید سردار محسن قاجاریان فرماندهی تیپ زرهی یک امام رضای شهر نیشابور را بر عهده داشت و سرانجام در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری شربت شهادت نوشید.

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi