شناسه خبر : 42376
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه فقط به اسم شهدا

فرزند شهید - با سلام این جانب فرزند شهید هستم. دراستان لرستان نمایشگاهی زده شدکه سایت ایثار تبلیغات فراوانی به اسم نمایشگاهِ "عکس قاب سرخ" انجام شد. مسئولین درهمان اول که این نمایشگاه افتتاح شد، عکس های یارگاری شان را گرفتند و رفتند و برای این که به مسئولین بالاترشان گزارش بدهند،عکس ها گرفته شد.

متاسفانه چندین مشکل که خود بنده عصر همان روزدر آنجا بودم و مشاهده کردم رابیان می کنم.

1- قرار دادن نمایشگاه عکس شهدا در کنار یک برنامه "جنگ شادی" که صدای ساز و ... بالا بود و مایه ی خجالت.

2- من از ساعت 4تا 7 شبکه آنجا بودم تعداد افرادی که از نمایشگاه بازدید کردند کمتر از 20 نفر بود،آن هم به اشتباه برای رفتن به جنگ شادی بود که می آمدند و می پرسیدند محل بلیط فروشی اینجاست یا نه!

3-  کسی هم نبود که بیایدو در مورد عکس های نمایشگاه توضیح بدهد و بگوید هدف از گرفتن این عکس ها چه بوده؟ اصلا" این شهدا کیستند و به چه منظوری این عکس ها را گرفتند.

4- عدم پذیرایی هرچند کوچک از بازدیدکنندگان، حتی یک شکلات معمولی برای دادن به دست یک بچه همراه والدین وجود نداشت.

5- روزی که من  از آنجا به عنوان فرزند شهید بازدید کردم، فقط 3 نفر برای بازدید آمدند. جالب بود که همین اندک بازدیدکننده نیز نظر مشترک داشتند. اینکه عکس شهدا متعلق به چه کسی است، عکاس این عکس ها کیست و هدفش چیست؟ و یاچرا از استان خودمان عکس هیچ شهیدی وجود ندارد!؟

5- چرا هیچ گونه تبلیغی نشده و ما اصلا" خبر نداشتیم چنین نمایشگاهی وجود دارد. ماکه به بصورت گذرا و کاملا" اتفاقی متوجه نمایشگاه شدیم.!رد شدیم مواجه شدیم .

6- متاسفانه برخی از بانوان و دختران که برای حضور در جنگ شادی ناخواسته زودتر از موعد مقرر(زمان سانس) در نمایشگاه حضور پیداکرده بودند با وضعیت حجاب خیلی بد و ناشایست، درمحیط مقدس نمایشگاه عکس شهدا تردد میکردند و جالب نبود و دل ما را به درد می آورد.

7- تنها چیزی که مسئولین یاد گرفتندفقط تبلیغات است و خودنمایی! همین. به اسم شهدا ، به کام خودشان!

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بنام خدا.
برارعزیزم سلام همون شاعرلرستانی که میگه هردلی دردایکنه خوه درآریش.انجه انجش وکنی به تش سپاریش.(هردلی که دردداردخوب است درش بیاوری.تکه تکه اش بکنی وبه آتش بسپاری)خیلی قشنگ گفته برارمیخواستم دیگرحرف نزنم امابه مطلب شماکه رسیدم وفرزندشهیدی راخواندم جواب دادم چون خودم هم فرزندشهیدم.متاسفانه دراین کشاکش خیلی ازمسائل دردآورشده طوری نیست برارناراحت نباش انشاالله پدران ماخودشون باندازه کافی درمحضرخداعزیزهستند.اون نمایشگاه برای پدران مانبوده ایکاش مسئولی دلسوزازجنس پدرانمان گیربیایدوروزآخریک رسیدگی به وضعیت همان نمایشگاه بکتدکه چقدرهزینه داشته وچقدرفاکتورارائه شده درحالیکه سه نفرخانم آنهم باآن وضعی که فرمودیدآمدندبرا رعزیزم منهم لرم ازچهارمحال اگرمستحضرباشی اجدادمادوتابرادربودندبنامهای لرکوچک ولربزرگ یعنی دراصل ازجنبه فرزندشهیدی که بگذریم من وشمابرادرنصبی هستیم نصحیت من بعنوان برادرکوچکترت این است که درقبال هیچ نامردمی وهیچ بی قانونی سکوت نکن برارفرداپدرازمن وتوبازخواست خواهدکردکه آبادررکاب رهبربودیم آیادربدترین موقعیت اززمان یاوررهبربودیم ولایت فقیه راحمایت کردیم وهرآنچه وصیت کردندپس من حقیروشمابرادربزرگوارم مسئولیت خطیری داریم بایدجلوافرادی که تصویرپدران ماراجلوسازودهل وکرنامیگذارندبایستیم.سلام مرابه همه خانواده برسان وبه همه بگوبراری ازچهارمحال دست همتون رامیبوسه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi