شناسه خبر : 42391
دوشنبه 19 بهمن 1394 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهرداری منطقه 3 اعلام کرد:

برگزاری دوره‌های‌تربیت‌بدنی معلولان

به گزارش فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، اسحاق محمدی دبیر کانون معلولان محله زرگنده در این باره گفت:به منظور توسعه ی  ورزش معلولان دوره های ورزشی ویژه ی آنان در رشته های  آمادگی جسمانی، ایروبیک و صنایع دستی در سرای محله زرگنده برگزار شده است .
وی افزود: مثلی رایج در ورزش معلولان دهان به دهان می چرخد که «اگر ورزش، تربیت بدنی و تحرک جسمانی برای همه افراد مانند یک عمل مستحبی است، برای معلولان عملی واجب است.»
محمدی تصریح کرد: قرار نیست به مشکلات ورزشی افراد با نیازهای ویژه به صورت ایده آل نگاه شود، بلکه باید با روشنگری و دادن اطلاعات به مردم، آنان را به مسئولیتی که در قبال افراد دارای معلولیت دارند آگاه ساخت تا واقع بینانه حرکت شود.
محمدی خاطرنشان کرد: تمام ما در قبال هموطنانمان وظیفه هایی داریم؛ این وظیفه قطعاً در مورد افرادی که نیازهای ویژه دارند، حتی به شکرانه سلامت خود سنگین تر است.
دبیر کانون محله زرگنده ابراز کرد: دوره های تربیت بدنی ویژه معلولان در سرای محله زرگنده واقع در خیابان شهید دستگردی ، خیابان گوی آبادی ، راجیان، شهید  دلیری برگزار می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi