شناسه خبر : 42415
سه شنبه 20 بهمن 1394 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضورمردم، دشمن راناامیدخواهد کرد

جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن چنین است:

«والفجر و لیال عشر..»

دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشأن ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله 22بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روز خدایی ، حکومت 2500 ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزین آن شد. پیروزی انقلاب بی شک یک معجزه الهی و به گفته معمار کبیر انقلاب انفجار نور بود، که با رهبری مردی الهی و ایمان مردم ، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. این انقلاب قیام ملت ایران در راه خدا بود، قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن ممکن نبود.

اکنون ما وارثان پدرانمان هستیم، که این انقلاب را خلق نموده اند و می بایست ملت ما و ملت های آینده دست به دست ، این انقلاب را به صاحب اصلی آن که همانا حضرت حجت(عج) می باشد تقدیم نماییم. در این مسیر باید خطرات راه را شناخته و برای آن تدبیر بیاندیشیم که بخشی از آن در کلام رهبر فرزانه بیان شده است، مسئله نفوذ است.

ما خوب می دانیم که استکبار جهانی با تمام توان، تلاش می کند که این انقلاب را به انحراف بکشاند و در صورت ناتوانی حداقل جلوی سرعت آن را به سایر نقاط جهان بگیرد. به همین اساس تجربه 37 ساله ملت ایران در مواجهه با توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکرده گی آمریکا از جنگ سخت هشت ساله گرفته تا جنگ نرم فتنه 88 نشان می دهد که رویایی جبهه باطل به سردمداری مستکبران عالم بر ضد ملت خدا محور و نظام ولایی ایران پایانی ندارد.

براساس این تجربه تاریخی، باید برای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی، هوشمندانه و با بصیرت در تمام صحنه های دفاع از استقلال و عزت ملی حضوری فعال داشت و برای قرار گرفتن ملت ایران بر قله های عزت و افتخار می بایست از منویات مقام معظم رهبری تبعیت کامل نمود تا این کشتی انقلاب از موج های سهمگین به سلامت به ساحل پیروزی برسد.

بی‌شک یکی از این حماسه‌ها که می‌تواند دشمن را بیش از گذشته ناامید نماید، حضور یکپارچه ملت سلحشور ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن است. جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت همگام با مردم خداجوی کشور با حضوری یکپارچه در راهپیمایی  پیروزی انقلاب شرکت نموده و بار دیگر استکبار جهان را به چالش می کشیم و با شعار وحدت آفرین «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود را از نظام اسلامی و رهبری آن به جهانیان اعلام می کنیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi