شناسه خبر : 42450
چهارشنبه 21 بهمن 1394 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیر کل بنیاد شهید زنجان خبر داد:

همایش رالی خانوادگی جانبازان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همایش بزرگ رالی با حضور خانواده های جانبازان در استان زنجان برگزار می شود.

برگزاری مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) از مهم‎ترین برنامه‎های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت ایام‏‌الله دهه مبارک فجر است که دیشب این مراسم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی جمعی از مسئولان استانی حضور دارند، خاطر نشان کرد: حضور خانواده‎های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در این مراسم بسیار باشکوه است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ رالی با حضور خانواده‎های جانبازان و شهدا در استان و همزمان با بیست و یکم بهمن ماه، تصریح کرد: این برنامه فردا چهارشنبه از ساعت 13:30 در محل ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر زنجان آغاز می‎شود.

کاظمی همچنین یادآور شد: بر اساس پیش‎بینی‎های به عمل آمده به نفرات حاضر در همایش بزرگ رالی خانوادگی به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس به صورت روزانه در ایام‌‏الله دهه مبارک فجر در سطح استان زنجان، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب این طرح اجرا می‎شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‎های مورد نظر در ایام‌‏الله دهه فجر است، افزود: این برنامه نیز 21 بهمن ماه در استان اجرا می‎شود.

کاظمی با اشاره به بازدید رایگان از موزه شهدای استان زنجان همزمان با ایام‏‌الله دهه مبارک فجر، اذعان داشت: طی روز 21 بهمن ماه نیز علاقمندان می‌‏توانند در ساعت 9 تا 12 صبح و 15تا 18 عصر به صورت رایگان از موزه شهدای زنجان بازدید کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان یک وظیفه و رسالت مهمی است که باید در این راستا گام‎های بلندی برداشت، اضافه کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا نیز همواره باید مورد توجه باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه همواره دشمن ساکت نبوده و نقشه‎های جدیدی را در سر دارد، بیان داشت: حضور پر رنگ و باشکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری در واقع اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اتحاد مردم و ولایت‌مداری ملت را نشان می‎دهد.

کاظمی اظهار داشت: 22 بهمن ماه روز شکوه مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi