شناسه خبر : 42575
دوشنبه 26 بهمن 1394 , 08:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با دوستان مروت، با دشمنان بقوت!

ما این را باید دائم مراقب باشیم که نظام اسلامی آسیب نبیند. ستون های خیمه انقلاب اسلامی ایران، مردم متعهد و ایثارگر و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح کشورهستند، که همه تحت زعامت ولایت فقیه از نظام پاسداری می نمایند.

محمدرضا سابقی -  ما این را باید دائم مراقب باشیم که نظام اسلامی آسیب نبیند. ستون های خیمه انقلاب اسلامی ایران، مردم متعهد و ایثارگر و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح کشورهستند، که همه تحت زعامت ولایت فقیه از نظام پاسداری می نمایند.

ما هم بعضی عملکردهای ضعیف مسئولین اجرایی در داخل و عدم قاطعیت و شجاعت مناسب در سیاست های اخیر خارجی دولت را نمی پسندیم، و این که نهادهایی که با خون سرخ شهیدان پا برجا شده اند همچون سپاه پاسداران مورد تهدیدات فراوان دشمنان خونخوار خارجی واقع شوند جای تعجب نبوده و نشانه حرکت عزتمندانه سپاه در مسیر آرمان های امام و شهداست.

ناسپاسی عده ای از مسئولان از زحمات این نهاد پرتوان انقلابی که به اذن و اراده الهی، خاری در چشم مستکبران جهانیست ما را به حیرت وا می دارد. بسیج و سپاه پایگاه هایی هستند که چشم امید مستضعفان جهان به آنهاست.

مهمترین نقطه تهدید نظام جمهوری اسلامی از جانب شیطان بزرگ و کشورهای منطقه مثل عربستان وامارات وبحرین و اسرائیل و ...همین جاست.یعنی اگر بنا باشد ما ضربه بخوریم، عدم مراقبت از جایگاه ولایت فقیه و ستون های نظام است.

اگر آمریکایی ها و دستیاران منطقه ای آنها موفق شوند با شیطنت و با تبلیغات و با سوءاستفاده، بین مردم و نظام فاصله بیاندازند آن وقت خطرناک است. به نظرم در بعد داخلی، اولویت اول باید قویتر کردن اعتماد بین مردم و نظام باشد و از ضعیف کردن ارکان نظام مثل سپاه و نیروهای مسلح پرهیز شود و بازسازی زندگی و معیشت مردم با تمام قدرت دنبال شود...

و در بعد خارجی هم ایستادگی روی مواضع اصولی اسلام که تسلیم زور و جنایت نمی شود و مدارا از سر عزت و اقتدار با دیگران، و مروت با دوستان و مستضعفان جهان همچنان باید ادامه یابد و استوارتر شود.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
امام خمینی ره:
اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi