شناسه خبر : 42671
یکشنبه 02 اسفند 1394 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته یک جانباز در رثاء شهید مدافع حرم

سلام بر برادر شهیدم علی محمد قربانی. سلام بر علی دلها. سلام بر مرد بی ادعا و متواضع. سلام بر مربی اخلاق و ادب. سلام بر مرد عرصه ایثار و شهادت و جهاد. سلام بر اسوه متانت و نجابت.

سبحان الله رب الشهداء و الصدیقین

سلام بر برادر شهیدم علی محمد قربانی. سلام بر علی دلها. سلام بر مرد بی ادعا و متواضع. سلام بر مربی اخلاق و ادب. سلام بر مرد عرصه ایثار و شهادت و جهاد. سلام بر اسوه متانت و نجابت. سلام بر رفیق واقعی شهدا. سلام بر خدمتگزار مخلص مردم. سلام بر کسی که دستگیر نیازمندان بود. سلام بر مدافع حرم بانوی دلها حضرت زینب (س).

علی جان ! از وقتی خبر پروازت را شنیدم، دلم بی قرار و پر آشوب شده است. باور کن علی جان ! من که اهل تملق و اغراق گویی نیستم، بعد از تو دستم به نوشتن نمی رود. من که اهل قلم و نوشتن نیستم، ولی باید برای تو بنویسم تا دردم آرام شود!

علیِ دل ها ! رفتن تو و احمدها تلنگری به همه حمزه ای ها ( گردان حمزه سیدالشهداء اندیمشک ) بود. شما به همه ما گفتید هنوز بازی تمام نشده و باید تا دقیقه نود هم امیدوار بود و تلاش کرد. زیرا راه همچنان ادامه دارد.

علی جان ! من یک بازیکن اخراجی هستم. بیش از سی سال است که همان نیمه اول مرا از کاروان و قافله یاران آسمانی اخراج کرده اند. خوش به حال تو که بازیکن خوبی برای مربی و خالق شهدا بودی و در واپسین لحظات، گلِ پیروزی را زدی.

علی جان هم غبطه به حالت می خورم و هم لیاقتت را تحسین می کنم. تو بعد از پایان دفاع مقدس همچنان خودت را پاک و آماده برای شهادت نگه داشتی و هنرت را در پاک زیستن و تشکیل خانواده پاک و تربیت فرزندان صالح نشان دادی.

علی جان تو را به دل شکسته مادرت، ترا به دل شکسته همسرت که می دانم پرواز تو برایش سخت بود، ترا به جان رحیم عزیزم ما را هم دریاب.

علی جان قطعا شهدا به استقبالت آمده اند. می دانم حال ما را از تو خواهند پرسید. اگر شهدا حال ما را پرسیدند، لطف کن از حال پریشان ما به آن ها خبر بده و بگو دلمان برایشان خیلی تنگ شده است. بگو هنوز که هنوز است با خاطرات آنها زندگی می کنیم. بگو که هنوز خونمان بوی خمینی می دهد و آماده ایم برای خامنه ای عزیز جانمان را هدیه کنیم.

علی جان ! سلام مرا به علی محمد طاهری ، محمد یوسفی، احمد کاوه پور و مسعود اکبری برسان. سلام مرا به همه دوستان شهید برسان.

خدایا ! به حق خون پاک حاج علی قربانی و همه شهدای حرم، دلمان را حرم خودت و شهدا و دوستان برگزیده ات قرار بده. تو را قسم می دهم در واپسین لحظات و حتی در وقت اضافه ما را هم خونین بال بپذیر.

آمین یا رب العالمین – جا مانده اخراجی

لازم به ذکر است دلنوشته فوق از جانباز هشت سال دفاع مقدس اندیمشکی، دکتر محمد صادق جمشیدی می باشد که در سوگ همرزم شهیدش حاج علی قربانی به نگارش درآمده است. شهید قربانی چند روز پیش در سلک مدافعان حرم بی بی حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید. شادی روح شهید قربانی و سلامتی جانبازان صلوات.

 

تصاویر شهید علی قربانی

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام . مدیریت محترم فاش نیوز
احتراما به استحضار می رساند با اطلاع دوستان مطلع شدم تصویری از جانباز جمشیدی در بین تصاویر وجود ندارد . لطفا اشتباه بنده را اطلاح فرمایید .

باتشکر . جعفری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi