شناسه خبر : 43850
جمعه 06 فروردين 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از شهادت برادرم ناراحت نشدم

 
افتخار می کنم خواهر شهید هستم/ نگذاریم دشمن به حریم شخصی ما نفوذ کند

ما باید بدانیم کی هستیم، کجا زندگی می کنیم و این که در کشوری زندگی می کنیم که ذره ذره اش با خون شهدا ساخته و عزت گرفته است.در راهیان نور ما باید خودمان را بشناسیم .
 افتخار می کنم خواهر شهید هستم/ نگذاریم دشمن به حریم شخصی ما نفوذ کند
  

خواهر شهید طعنه از آق قلا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: من افتخار می کنم که خواهر شهید هستم زیرا هیچ وقت از شهادت برادرم نارحت نشدم ؛ شاید خیلی دلتنگ شده باشم اما شهادت او افتخار بزرگی برای من بوده و راهنمایی خوبی در زندگی من بوده است.

وی درادامه افزود: در راهیان نور ما باید خودمان را بشناسیم. ما باید بدانیم کی هستیم ، کجا زندگی می کنیم و این که در کشوری زندگی می کنیم که ذره ذره اش با خون شهدا ساخته و عزت گرفته است.

طعنه ادامه داد: زمانی که دشمن به خاک وناموس ما حمله کرد من کودک بودم که برادرم به جنگ رفت حال هم اگر روزی جنگ شود من راه برادرم را ادامه خواهم داد و تفنگ در دست گرفته تا از کشور عزیزم دفاع کنم .

خواهر شهید طعنه با بیان نیت حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: قصد و هدف ما از راهیان نور این است که از مکتب شهدا درس آزادگی، ایثار، عرفان و عمل را بیاموزیم و جوانان ما بدانند که چه کسانی جان خود را فرا کرده اند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به این که شما خواهر شهید هستید فکر می کنید انتظار شهدا از ما چیست؟گفت:انتظارشهدا از ما به عنوان یک خانم مسلمان و بسیجی این است که حجاب خود را رعایت کرده و نگذاریم دشمن به حریم شخصی ما نفوذ کند. ما زن های ایرانی باید هوشیارانه عمل کنیم و از وصیت شهدا پیروی کنیم و راه حضرت زهرا (س) را پیش بگیریم.

طعنه بهترین آرزوی خود در کربلای ایران را عاقبت بخیری و از دست ندادن ایمان وطلب از خداوند برای رهانکردن در زندگی و توانایی برای حفظ آبروی اسلام و شهدا بیان کرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi