شناسه خبر : 44570
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترک تحصیل برای خرجی خونه!

رزمنده- در 11عملیات بودم. دوبار از ناحیه دست و سر مجروح شدم. 26ماه در دفاع مقدس بودم ولی الان چی? به ما ماهی 535 هزار حقوق می دهند، منت هم سرمان می گذارند!

 پسرم چون نداشتم شهریه دانشگاهشو بدم، ترک تحصیل کرد. دستم فلج و از موقعی که جنگ تمام شد از ناحیه سرم مشکل دارم. فقط همینو می گم. برای خودم ناراحت نیستم. پسرم که ترک تحصیل کرد تا بتواند خرجی خونه را تامین کند...

 مشکلی نیست مسئولین کشور! ما هم خدایی داریم یا علی

download

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
بنده هم جانبازده درصد شیمیایی وشهریه دانشگاه راخودم میدهم اما عزیزان قانونگذار که مثلا امید ما ایثارگرانند فرزند جانباز۲۵درصد راازپرداخت شهریه معاف کرده اند!!!!!!! فرزند جانباز نه جنگ ویرانگرهشت ساله را لمس کرده اندونه مشکل جسمی و روحی دارند اما من و امثال من در متن جنگ بوده ایم و تمام سختی های جنگ رادرکنارشهداوجانبازان باگوشت وپوست واستخوانمان لمس کرده ایم . نمایندگان مجلس ودولتیان بویژه بنیادشهید بدانند بخاطر این قصور وکوتاهی همواره از عذاب دردناک خداوند برخوردارند چون هرروز وهرساعت از خداوندقهار عذاب دنیاوآخرت آنان را خواستاریم.
سلام و عرض ادب خدمت شما بروبچه های خوب و دلسوز ایثارگران .دهها بار عدم معافیت جانبازان زیر۲۵ درصد راازشهریه دانشگاه نوشتم وآرزو داشتم آنرا در سمت چپ سایت خوبتان تیتر کنید اما تا این لحظه به آرزوی خود نرسیدم!!!!!! هرچند آقایان مسوول حرف حق را برنمی تابند اما تیترکردن آن کمی از آلام ما را می کاهد .حق یارتان فاش نیوزان بزرگوار.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi