شناسه خبر : 44991
دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمان وزنه برداری مدال خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

محمدرضا براری درباره کسب مقام قهرمانی آسیا پس از دوره‌ای که از میادین بین‌المللی داشت، بیان کرد: من به دلیل حواشی که برایم اتفاق افتاد، مدتی از میادین دور بودم اما با کمک آقای سجادی، دکتر طباطبایی و درایت آقای مرادی توانستم دوباره به مسابقه‌ها برگردم و شروع خوبی داشته باشم.

او ادامه داد: شرایط تمرینی من خوب بود. با آمدن سجاد انوشیروانی نیز شرایط روحی و روانی‌ام بهتر شد. از این رو شک نداشته باشید که برای المپیک رکورد مجموع من بیشتر از این خواهد بود و مدال خوبی در المپیک می‌گیرم.

براری با اشاره به دوری خود از میادین تصریح کرد: حق من این نبود سه مدال جهانی و آسیایی را از دست بدهم. رکوردی که من به ثبت رساندم، طلای بازی‌های آسیایی بود و امیدوارم که خدا کمک کند که در المپیک هم بهترین نتیجه را بگیرم.

قهرمان آسیا در پاسخ به این پرسش که بعد از دوری دو ساله‌ای که از میادین بین‌المللی داشتید، با اعتماد به نفس خوبی ظاهر شدید، دلیل آن چه بود؟ گفت: نسبت به دو سال پیش تجربه‌ام بیشتر شده و احساس می‌کردم وزنه‌ها برایم خیلی سبک هستند. از طرفی اعتماد به نفس مربی نیز به من منتقل می‌شد. حضور روانشناس و ماساژور خوب هم در اردوی تیم ملی دست به دست هم داد تا من بتوانم نمایش خوبی ارائه دهم.

او در مورد اینکه فکر می‌کند چقدر شانس رفتن به المپیک را داشته باشد، بیان کرد: در دوره قبلی المپیک نفر اول با رکورد 185 یک ضرب و 227 در دو ضرب قهرمان شد و من دو سال پیش 192 در یک ضرب و 235 در دو ضرب زدم. امسال با شرایط خوبی وارد اردو نشدم با این حال با تمرین سه ماهه به رکورد 180 در یک ضرب و 221 در دو ضرب رسیدم. حتی در تمرین 221 کیلوگرم را هم نزده بودم. ان‌شاءالله که تا المپیک شرایطم خیلی بهتر خواهد شد.

براری در پاسخ به این پرسش که در صورت رفتن به المپیک رقبای قدرتمندی از روسیه، قزاقستان و ازبکستان دارد و آیا نام حریفانش او را دچار نگرانی نمی‌کند، تصریح کرد: تا المپیک فرصت هست و طبق برنامه‌ریزی که آقای انوشیروانی برای من مشخص کرده برای مدال به المپیک خواهم رفت و جز این نخواهد بود. ان‌شاءالله که به رکورد خوبی خواهم رسید و این مسابقه‌ها استارت من برای مدال المپیک بود.

او در پایان گفت: مدالم را به رزمندگان و شهدای مدافع حرم که در میدان اعتقاد و عقیده و اسلام در حال جنگیدن هستند تقدیم می‌کنم. البته ما هم سرباز وطن هستیم و از پرچم ایران در میادین ورزشی دفاع می‌کنیم.

منبع: حیات
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi