شناسه خبر : 45065
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان"فصلنامه فرهنگ ایثار و شهادت"

شورای عالی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه و صیانت از مقام والای شهدا و ایثارگران مبادرت به انتشار «فصلنامه مطالعاتی و تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت» با هدف تلاش علمی جهت تحقق منویات و مطالبات رهبری معظم انقلاب در فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، سازماندهی و توسعه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با نیازهای تئوریک و کاربردی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان و پشتیبانی محتوایی، ارتقای سطح علمی و تقویت فعالیت های علمی- پژوهشی اساتید، مدرسین و پژوهشگران سراسر کشور کرده است.

لذا به منظور تعامل سازنده با جامعه، ارتقای کیفی محتوای فصلنامه و بهره مندی از آرا و اندیشه های محققین و صاحب نظران، فراخوان مقاله در محورهای مبانی فقهی، کلامی و فلسفی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، صیانت از مقام والای شهید، تکریم و ارتقای منزلت اجتماعی ایثارگران اعلام شده است.

صاحبنظران و پژوهشگران می توانند آثار خود را به دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به آدرس تهران- خیابان ایرانشهر، خیابان سمیه، پلاک 90 و یا آدرس الکترونیکیg.o.plan.rsrch@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 88835094 و 88833978 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است مقالات ارسالی در ابتدا توسط هیات تحریریه بررسی و در صورت تناسب با موضوع فصلنامه برای ارزیابی به داوران صاحب نظر ارسال می شوندهیئت تحریریه در رد یا قبول و نیز اصلاح مقالات آزاد است.

ش

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi