شناسه خبر : 45069
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سومین نشستِ حامیان مدافعان حرم

سومین نشست حامیانِ خودجوش مدافعان حرم، در بیت العباس و هیئت عشاق العباس خیابان کریمخان برگزارشد.

فاش نیوز - سومین نشست حامیانِ خودجوش مدافعان حرم، در بیت العباس و هیئت عشاق العباس "خیابان کریمخان" برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سومین نشست حامیان مدافعان حرم عصر دوشنبه در حسینیه عشاق العباس(ع) برگزار شد.

در این نشست علاوه بر اعضای قبلی و حضور افراد تازه وارد که اعلام آمادگی خود را جهت هرگونه کمک با این خانواده های محروم اعلام داشتند، حضور تعدادی از جانبازان در این برنامه خالی از لطف نبود.

ابتدای برنامه با صوت جمعی سوره مبارکه "کوثر" آغاز و پس از آن گزارشی از برنامه های انجام شده توسط اعضا بیان شد.

سپس برادر جانباز باغبانی با اشاره به  سخنان جلسه گذشته،  گزارشی از عملکرد حامیان مدافع حرم درخصوص رسیدگی به وضعیت درمان خانواده های مدافعان حرم عنوان کرد و سپس گزارشی مبنی بررسیدگی به وضعیت همسر یکی از شهدای مدافع حرم (لشکرفاطمیون) که مدتی است مورد مزاحمتِ مرد همسایه قرار گرفته  و شخصا به اتفاق برادر تجویدی اقدام  به حل آن کرده اند، به حاضران ارائه داد که یکی دیگر از اقدامات خداپسندانه ای بود که انجام یافته است.

باغبانی افزود: اقدام بعدی حامیان  مدافع حرم بحث جمع آوری لوازم و امکانات برای خانواده های فاطمیون است ومبالغی هم توسط حامیان مدافع  برای خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بحث درمان خانواده های مدافع حرم عنوان کرد: بحث عملیاتی شدن واکسیناسیون خانواده های مدافعان حرم  مبحث دیگری است که به طور جدی هر هفته دنبال می شود. خانواده های مدافعان حرم که عمدتا در حاشیه های جنوبی شهر ساکن هستند در معرض انواع بیماری ها، گزش ها و حیوانات درنده قرار دارند که توانسته ایم با کمک تیمی از "انستیتوپاستور" تعدادی از این افراد را واکسینه نماییم.

 باغبانی در پاره ای از سخنان خود با اشاره به اقدامات فرهنگی حامیان مدافع حرم بیان داشت: بحمدالله برنامه های فرهنگی شایسته ای در زمینه شناسایی  مدافعان حرم و خانواده های آنان صورت گرفته که نمونه آن درج اخبار و گزارشات نشست های مدافعان حرم است که در سایت تحلیلی – خبری فاش نیوز منتشرمی شود و مسوولین و متولیان امر در جریان اقدامات انجام شده قرار می گیرند.

 سپس دکتر حضرتی نماینده انستینوپاستور نیز با اشاره به واکسیناسیون و عدم آگاهی این خانواده ها عنوان کرد: متاسفانه خانواده های مدافعین حرم کمترین آگاهی را نسبت به واکسیناسیون دارند و بسیاری از آنان تاکنون واکسینه نشده اند. تیم ما در حال حاضر اقدام به  پیشگیری و واکسینه کردن کودکان و افراد میانسال کرده و  پس از گرفتن شرح حال بیماری و سابقه بیماری، درمان باید توسط پزشک و خانه های بهداشت صورت بگیرد که یاری کادر پزشکی بیشتری را طلب می کند.

خبر دیگر آن که، بحث سلامت دوره ای خانواده ی فاطمیون از امروز (دوشنبه) در سطح کشور آغاز شده و تیزرهای تبلیغات آن هم ازصدا و سیما پخش می شود و ما هم در سطح تهران و حومه در کنار آنها هستیم.

در خاتمه جانباز باغبانی اعلام کردبه مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز جشنی با حضور جانبازان و اعضای حامیان مدافع حرم در همین حسینیه برگزارخواهدشد که امیدواریم با مساعدت مسئولین امر، بتوانیم مجروحان مدافع حرم، بستری در بیمارستان بقیه الله(عج) را در اینجا میزبانی کنیم.

گزارش و عکس: صنوبرمحمدی

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
دست همه عزیزانی که زحمات حمایت از مدافعین حرم را می کشند درد نکند علی الخصوص استاد باغبان که هماهنگی چنین همایش هایی میباشد. اجر همگی تان با حضرت زینب(س).
بازهم خانم صنوبرمحمدی و بازهم گزارشی زیبا و لذت بخش از مدافعین حرم آل الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi