شناسه خبر : 45380
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معنی اقتصاد مقاومتی را هم نمی دانند!

محسن ناطق- موضوع مشکل توجه مسئولان به ایثارگران نیست بلکه نحوه هزینه کردن بودجه های هزاران میلیاردی است. عده ای حسابدار خیاط هستند یعنی چنان لباس فاخری از شبه قوانین و قوانین رایج بر تن اختلاس ها و دزدی ها می دوزند و می پوشند که هیچ بازرس و ناظری قادر به کشف آنها نیست.
تمام قوانین کشور در اختیار مدیران است یعنی در قانون گفته شده مدیر میتواند اما به طرف مقابل که پیمانکار و شخص حقوقی یا حقیقی است می گوید باید بتواند لذا چنانچه مدیری دارای اخلاق فاسد باشد به راحتی میتواند با استفاده از قوانین اختلاس کند که آب از آب تکان نخورد و همه چیز قانونی بنظر بیاید.
هزاران میلیارد اعتبارات بنیاد توسط تعدادی آیین نامه اجرا می شوند که پس از سی سال ملاحظه می گردد هنوز بری ایثارگران تسهیلات و امتیاز قائل هستند. برای مثال برای مسکن ایثارگران و جانبازان زیر50 درصد شرط دو سال حضور در جبهه قرار دادند یعنی تمام سربازان وظیفه ارتش و سپاه زیر 50 درصد حذف میشوند از سوی دیگر پرسنل کادر نیز از طرف ارتش و سپاه خانه دار میشوند. خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای 50 پس از سی سال از تسهیلات مسکن استفاه کردند. پس هزاران میلیارد تسهیلات مسکن به چه کسی تعلق میگیرد؟ به این ترتیب هزاران میلیارد تسهیلات و امتیازات ایثارگران طبق قانون و آیین نامه ها طوری تنظیم شدند که روی دست بنیاد باقی بمانند.
اقتصاد lقاومتی توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده اما سرفصل تمام برنامه های دولت همان روش توزیع بودجه های کلان است که طبق سال های قبل مثل گوشت قربانی بین وزارتخانه ها تقسیم شده فقط بالای سربرگ بخشنامه نوشته اقتصاد مقاومتی که هیچ مسئولی در حقیقت نمیداند چکار کند. ادامه برنامه های سال قبل که بیش از نیمی از بودجه ها حیف و میل شدند بنام اقتصاد مقاومتی ابلاغ شدند برای مثال برنامه های سال های قبل وزارت راه و شهر سازی مثل پروژه حرم تا حرم امسال بنام اقتصاد مقاومتی نام گذاری شدند. یقین داریم اقتصاد مقاومتی دولت هیچگونه شباهتی با فرامین مقام معظم رهبری ندارند و کماکان همان روش سال های قبل بذون تغییر تکرار می شوند.
چرا انتخابات برگزار می کنیم؟ چرا دولت را تعویض می کنیم؟ چرا طرح ها بصورت لاک پشتی پیش میروند و دولت هیچ تاثیری در روند اجرای آنها ندارد؟ هنگامی که مسئولان نالیدن از فشار کار را بهانه تخصیص بودجه های بیشتر و پاداشهای صدها میلیونی اعلام میکنند در حالیکه مملکت در رکود کامل است لازم است سازمانی صددرصد مردمی خارج از دولت یا سازمان مدیریت وظیفه کنترل بودجه و هزینه ها را بعهده بگیرد که هیچ ارتباطی با قوای سه گانه نداشته باشد شاید بتوانیم مقداری کوچک از بودجه های کشور را در رفع تمام گرفتاری مردم و ایثارگران وارد کنیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
!!!!!!!!!...؟؟؟؟
لعنت مستضعفین بر اختلاسگران و مدیران بی لیاقت
محسن داداش خوب گفتی اقایان هر دولت افراد دولت پیشبن را اختلاس گر میدانند در حالی که این چرخه سالهاست تکرار میشود کسی هم دلسوز پیدا نمیشود جلوی انها رایگیرند رهبری معظم هرچه تلاش میکند واسرار بر معرفی افراد خاطی دارند چون دولتیان خود باعث وبانی هستند پاسخی داده نمیشود خداوکیلی فردی اگر یک میلیون وام بگیرد بازپرداخت نکند بانک چکار که نمیکند از ضامن تا اموالش مصادره میشود اما افرادی هستند که وابسته به مدیران دولتی واقازاده ها که میلیاردها پول بیزبان مملکت را بدون ضمانت یک شبه بالا میکشند عجب دنیای شده جالب تر اینکه این اقایان خودشان را حامی ایثارگران و.....مینامند کشور ما ثروتمند ترین کشورهای دنیاست اما فقیرترین مردم دنیا را دارد چرا چون مدیران ما مدیریت بلد نیستند من باور قوی دارم همینکه چرخهای دولت به کندی چرخ میخورد عنایتهای امام زمان ووجود مبارک معام معظم رهبریست گوشه ای از خودخواهی مدیران ما این روزها در فیشهای حقوقی که منتشر شده هویداست کسانی که ایران ومنابع موجود را فقط یرای خود میخواهند ودر تلاشند تا این 4سال تمام نشده جیبهایشان را پر کنند انوقت سر فرصت بروند خارج کشور تفریح کنند وبه نظر این مدیران فرودست مردم کیلوئی چند
چرامحسن عزیزمیدانند..!نمیخواهندکه اجرایش کنند..............یاعلی مدد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi