شناسه خبر : 45658
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوشته شهید13ساله فاتح‌خرمشهر

به یاد شهید "سید احمد سادات کیایی "

شهید سادات کیایی سال ۱۳۴۸ در محله چاف لنگرود از توابع شهرستان لنگرود دیده به جهان گشود.  با سن کمی که داشت به عنوان یک بسیجی عاشق امام (ره) در سن 13سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شد.

درعملیات بیت المقدس  به  تاریخ 10/2/61  در اطراف خونین شهربه درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نام اینجانب "سید احمد سادات کیائی" است که از طریق بسیج لنگرود به جبهه حق علیه باطل برای بار دوم اعزام می شوم به این امید که شاید بتوانم به ندای ( هل من ناصر ینصرنی ) حسین زمان لبیک گویم، این وصیت نامه اینجانب است.

اکنون ملت ما، ملت شهید پرور ما، ملت دلشکسته ما، شاهد جنگی نا برابر است که براساس آن سرنوشت خود را معین خواهد کرد. اگرچه این جنگ به شکست او بیانجامد به قول امام عظیم الشأن،  حیثیت و شرافت ما در گرو همین جنگ است که در آن صورت دیگر آبرویی برای ملت ما، دیگر نشانه ای از مبارزات ملت ما وجود نخواهد داشت و به همین دلیل است که به مبارزه با این تجاوزگران که از طریق ام الفساد قرن مجهز می شوند بر می خیزم. شاید خون من روزی بتواند حداقل یکی از شاخه های درخت تنومند اسلام را دوباره به زندگی اولیه خود بازگرداند.

وصیت کسی که از دنیا و مقامات آن روی گردانده و دوست دارد که تنها در راه صراط مستقیم گام  بردارد و به لقاء الله که آخرین آرزوی هر شخص مومن و متعهد به اسلام است بپیوندد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi