شناسه خبر : 45747
یکشنبه 02 خرداد 1395 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد با جانباز مشهدی

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی‌ محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته با غلامحسین صفایی، جانباز قطع نخاع مشهدی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی‌ محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، شب گذشته، اول خردادماه با غلامحسین صفایی، جانباز قطع نخاع مشهدی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
   نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل غلامحسین صفایی جانباز قطع نخاع مشهدی از ۳۴ سال ایثارگری و استقامت این جانباز هشت سال جنگ تحمیلی تقدیر و تشکر کرد.
حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی خطاب به سردار صفایی، اظهار کرد: شما در طول سال‌های گذشته مشکلات جسمانی فراوانی داشته‌اید که با صبر و استقامت بالا توانسته‌اید آن را تحمل کرده و به یک الگوی برجسته تبدیل شوید.
دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز قطع نخاع مشهدی
وی با اشاره به ارائه خدمات از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری، ابراز کرد: زمانی که حتی ارائه کوچک‌ترین خدمت به جامعه ایثارگری منجر به لبخندی بر روی لبان این بزرگواران و خانواده‌های عزیزشان می‌شود، بنده بسیار مسرور و خوشحال می‌شوم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سوق دادن جانبازان به سوی خودکفایی یکی از اهداف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران است، عنوان کرد: ما با این حرکت به دنبال این هستیم که جانبازان به کسی یا سازمانی همچون بنیاد شهید اکتفا نداشته باشند، این حرکت خود یک توانبخشی به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی تصریح کرد: جانباز عزیز سردار صفایی که با وجود مشکلات فراوان جسمانی در طول سال‌های طولانی توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلفی فرهنگی، مذهبی و اجتماعی انجام دهند، می‌توانند در این زمینه دیگران را نیز آموزش داده تا این افراد در کنار این بزرگوار چیزهای زیادی را بیاموزند.
دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز قطع نخاع مشهدی

وی با تاکید بر اینکه جانبازان ۷۰ درصدی نهایت ایثارگری را انجام داده و شهدای زنده هستند، ابراز کرد: همسران جانبازان در نگهداری و پرستاری از این بزرگواران زحمات زیادی را متحمل می‌شوند بنابراین ۵۰ درصد اجر جانبازان متعلق به همسرشان است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در ادامه خطاب به فرزند این جانباز دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه خدمت فرزند به پدر در اسلام به عنوان یک اجر والا برشمرده شده است، اضافه کرد: این کار از منظر اسلام و قرآن بسیار ارزشمند است.
غلامحسین صفایی، جانباز قطع نخاع مشهدی نیز در این دیدار، اظهار کرد: به لطف خدای متعال توانسته‌ایم در این شهر و استان اقدامات موثری را در حوزه‌های مختلف به خصوص در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین توسعه خدمتگزاری به ایثارگران انجام دهیم.
صفایی تصریح کرد: بر همین اساس از جمله این اقدامات می توان به برگزاری اجتماع عظیم منتظران اشاره کرد که کاملا خودجوش توسط ایثارگران مشهدی در روز نیمه شعبان هرسال انجام می‌گیرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز قطع نخاع مشهدی
این قطع نخاع مشهدی با اشاره به فعالیت‌های گروه اخوت، بیان کرد: قریب به شش سال است که جانبازان سرافراز سراسر کشور در قالب فعالیت‌های گروه فرهنگی اخوت و تحت نظارت جانبازان قطع نخاع مشهدی به مشهدالرضا سفر می‌کنند.
وی با بیان اینکه تلاش و هدف ما بر این است که همواره با ارائه خدمات خود در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آماده خدمتگزاری در راه انقلاب و اسلام باشیم، تاکید کرد: شش سال است که از شش استان کشور به این سفر روح افزا مشرف می‌شوند، از این تعداد ۱۶۷ جانباز با خانواده و با بهترین کیفیت به چنین سفرهایی آمده‌اند.
یادآور می‌شود، در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی‌محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از غلامحسین صفایی جانباز قطع نخاع مشهدی و خانواده این بزرگوار با با اهداء لوح یادبود تقدیر کرد.

 

اینستاگرام
سلام آقای شهیدی سرکشی ازخانواده شهدابجاودرست اما!!رفع مشکل این عزیزان وبخصوص رزمندگان وجانبازان زیر25%واجب است که آنراهم شما28سال استکه نادیده گرفتیدچرا؟چرارزمندگان وجانبازان زیر25درصدرادرطول این28سال نخواستیدکه قدمی برای این شیرمردان برداریدتاحدعقل پیش زن وبچه ودروهمسایه شرمنده اهل وعیال نباشد؟دلیلش چیست که نمیخواهیدمشکل این عزیزان رامرتفع کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟............یاعلی مددجواب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi