شناسه خبر : 45849
چهارشنبه 05 خرداد 1395 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از مردانگی و مروت

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی و مروت است. امروز اگر دولتی ها و مذاکره کنندگان از حیثیت و شخصیت نظام دفاع می کنند به برکت نیروهای مسلح، دفاع مقدس و خون شهداست.

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر اظهار داشت: 4 آبان سال 59، پس از 34 روز مقاومت و جنگ تن به تن، خرمشهر به تصرف دشمن درآمد و رزمندگان در 10 اردیبهشت سال 61 دست به دست هم دادند و پس از 4 مرحله عملیات در سوم خرداد خرمشهر را از اسارت دشمن آزاد کردند.

وی اضافه کرد: در دفاع از خرمشهر تکاوران نیروی دریایی ارتش نقش بسیار مهمی داشتند که در کنار دیگر نیروهای ارتش، سپاه و مردم جانانه مقاومت کردند. همچنین نقش دانشجویان دانشگاه افسری امام علی به فرماندهی شهید نامجو فراموش ناشدنی است.

آل هاشم گفت: این همایش با هدف ترغیب نسل جوان و امیدوار کردن به آینده روشن و جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس برگزار شده است.

وی عنوان داشت: امروز از 155 تکاور دریایی خرمشهر به صورت جمعی تجلیل و یاد شهدای تکاور گرامی داشته خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی و مروت است. امروز اگر دولتی ها و مذاکره کنندگان از حیثیت و شخصیت نظام دفاع می کنند به برکت نیروهای مسلح، دفاع مقدس و خون شهداست. ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi