شناسه خبر : 45876
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهار شرمندگی محسن رضایی!

تسنیم گزارش می‌دهد

ماجرای پست اینستاگرامی محسن رضایی/ جانباز یا شهید زنده؟

محسن رضایی1

سردار سرلشکر محسن رضایی در حاشیه سفرش به استان لرستان به دیدار جانباز صددرصدی رفت هشت سال در کما به سر می‌برد و مردم این مرز و بوم از او به عنوان شهید زنده یاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، چند روز پیش بود که محسن رضایی برای شرکت در همایش سوم خرداد ماه در استان لرستان حضور پیدا کرد و دیدار با سید نور خدا موسوی جانباز صددرصد لرستانی را در برنامه خود قرار داده بود، دیداری که سر‌لشکر را بر آن داشت تا پس از دیدار در کنجی در وصف این جانباز غیور مرد لرستانی و همسر ایثارگرش دل نوشته بنویسد.

سردار محسن رضایی در دیدار با این شهید زنده، دل نوشته‌ای برای خانواده‌اش به یادگار نوشت که شرح آن به عنوان « سید نورخدا تجلی عشق الهی بر زمینیان/ حکایت لیلی و مجنون به روایت سر لشکر محسن رضایی» در خبرگزاری تسنیم لرستان نیز منتشر شد.

روایت سردار محسن رضایی از این دیدار که در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده را در ادامه می‌خوانید:

جانباز صد درصدی و یا شهید زنده

شنیده بودم در خرم‌آباد جانبازی صد درصدی وجود دارد. پس از ورود به لرستان به دیدارش رفتم، درست بود... بله شهید زنده! چشمانش باز بود و دهانش، ولی تمام بدن از کار افتاده بود. بدون کوچکترین حرکت و ادارک، در کنارش اما شهید زنده دیگری هم یافتم!

دیدار جانباز سید نور خدا موسوی و همسرش فضای معنوی عجیبی ایجاد کرد. همسر این جانباز مجسمه واقعی ایثار بود و هشت سال است که به سختی خواب به چشمش می‌آید. آنقدر با مهر از همسرش پرستاری می‌کند که گویی جانش را در کوزه سودا نهاده است.

خدا را شکر می‌کرد و صبور بود. براستی که داستان‌های عاشقانه تاریخی در مقابل این زوج چقدر فاصله دارند و بلکه دیده نمی‌شوند، عشق اینجا معنا می‌شود. شاید تنها نمونه متعالی این صحنه دلپذیر را در کربلا دیده‌ایم. در برابر عظمت این ایثار با تمام وجود از خودم خجالت کشیدم.

به گزارش تسنیم، سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

برای آشنایی بیشتر با زندگی و شخصیت این جانباز سر افراز پیش از این نیز با گزارشی تحت  عنوان «شهید زنده لرستانی به لطف امام زمان (عج) نفس می کشد+ تصاویر» به شرح زندگی این جانباز لرستانی پرداخته شده است

اینستاگرام
خدا حفضشان کند
خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار
آمین
همه ما شرمنده شهدا و خصوصا جانبازان( أشهد من الشهداء) هستیم؛ آنهایی که پیشرفتشان را از خودشان می دانند شرمنده همه شرمنده ها هستند.
اقای رضایی فرمانده روزهای جنگ !!شما وهم قطارانتان باید بسیار شرمنده باشید مدتهاست به ما که همرزمتان بودیم از بالا نگاه کردید ودر پشت ستاره هایی که از ایثار وشهادت همرزمانتان کسب کردید قائم شدید ودر برابر قانونهایی که علیه ایثارگر ورزمنده وازاده وخانواده شهید تصویب شد سکوت گردید تا بسیاری از این عزیزان در خرج روزانه شان دچار مشکل شوند وکلا لنگ معیشتشان باشند ویا در گوشه اسایشگاه ها به فراموشی سپرده شوند راستی چرا از ما فاصله گرفته اید و فقط به رقابت برای قدرت فکر میکنید لاقل از همین چند عزیز گرداننده سایت فاش یاد بگیرید تا به عزیزان رزمنده وایثارگر احترام بگذارید ما خیلی زمان نداریم وعجل مهلتمان نمیدهد به خود بیایید
پروردگارا کریما رحیما ... خودت گفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را !
پس ترا به عزت و جلالت ! ترا به مهربانی ات ! ترا قسم به هر آنچه که دوست داری و هر آنچه که در عالم هستی ترا دوست دارند سوگند میدهیم به این جانباز شفا عنایت فرما .. آمین !
سلام ، مواضع اخیر دبیر محترم مجمع در خصوص ضررهای برجام به اقتصاد کشور و رکود سه ساله و عیادت از جانباز لرستانی میتواند دلسردی ایشان از مجمع باشد که در سالهای گذشته نتوانسته از نیروهای انقلابی و سرمایه عظیم تفکر خط امام راحل (ره) ورهبر معظم انقلاب حاضر در مجمع استفاده کند. به نظر میرسد استفاده از توان بسیار عالی مجمع نیازمند مسئولی با انرژی در خط انقلاب و رهبری و تقویت فرهنگ عاشوراییان جهت جنگ در خط مقدم نبرد نرم با دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
بخشنامه مجمع نیز همچون بخشنامه دولت در اقتصاد مقاومتی بهیچوجه تامین کننده نظرات رهبر معظم انقلاب نیستند لذا لازم است با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی برای پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در جنگ نرم نیازمند تلاش جدی و عاشقانه مسئولین ذیربط دارد که در حال حاضر با برنامه ریزی دور از اهداف اقتصاد مقاومتی توسط دولت و مجمع میبایست اقدامی انقلابی همچون فعالیتهای الهی سپاه پاسداران بوقوع پیوندد.
مدیریت کشور با سرمایه های ملی و پول جیب مردم باعث رکود سه ساله و وابستگی شدید اقتصاد کشور به بیگانگان شده که پس از سه سال حکومت هنوز دولت قبل را مقصر میدانند لازمست برنامه ریزی جامع توسط نیروهای انقلابی در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری بعمل آید. در حال حاضر دولت همچنان چشم به برجام و ایجاد رابطه اقتصادی مثل سالهای قبل دارد که با اهداف اقتصاد مقاومتی منظور رهبر معظم انقلاب در تضاد کامل است.
در سایتی مجموعه 10 سوال از رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی منتشر شد که بخوبی تفکر اقتصاد مقاومتی را بیان کرده است لذا پیشنهاد میگردد تا مجموعه 10 سوال و سخنرانی ایشان در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اهمیت و اولویت اول کشور بطور گسترده در اختیار عوم مردم و مسئولان قرار گیرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi