شناسه خبر : 45888
شنبه 08 خرداد 1395 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل ازجانباز و عکاس دفاع مقدس

آزاده جانباز احمدرضا مداح عکاس و خبرنگار حوزه دفاع مقدس در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی شاهد و ایثارگر استان فارس که در تالار آزادی بوستان آزادی شیراز برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفت.

 احمدرضا مداح از جانبازان پرتوان و خلاق استان فارس است که به دلیل دیدگاه مناسب فرهنگی هنری در جشنواره های مختلف همواره مورد تقدیر قرار می گیرد.
علاوه بر این جشنواره در روز 4 خرداد همزمان با روز ملی ایثار مقاومت و پیروزی در کنگره سرداران و 1500 هزار شهید استان فارس نیز بصورت ویژه از آزاده جانباز احمدرضا مداح تجلیل شد.
 
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی شاهد و ایثارگر استان فارس که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ، مسئولین ستاد کنگره سرداران و 15000 شهید استان فارس  معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس ، رئیس حوزه هنری استان فارس  برگزارشد، 61 اثر به عنوان آثار برگزیده   انتخاب شد واز  هنرمندان ایجاد کننده آنها تجلیل  گردید.
 
همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره
100 اثر برتر هنرمندان شاهد و ایثارگر استان فارس شامل نقاشی ، خوشنویسی ، طراحی و عکس در نگارخانه ملی شیراز واقع در بوستان باغ ملی به نمایش گذاشته شده است .

دراین نمایشگاه که . از 5 تا 9 خرداد ماه برپااست آثاربرگزیده جشنواره تئاتر، سرود و هنرهای تجسمی و ادبی شاهد و ایثارگر استان فارس در معرض دید علاقمندان قرارداده شده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi