شناسه خبر : 46122
پنجشنبه 13 خرداد 1395 , 14:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعریف امام از اسلام ناب محمدی

گردهمایی رزمندگان شهرستان با حضور ریاست پدافند غیرعامل کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این مراسم که به همت کنگره سرداران و 2300 شهید خمینی شهر و با همکاری شهرداری در مصلای نماز جمعه بر پاشد، سردار جلالی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز سوم خرداد گفت: روز سوم خرداد را باید یوم اله و روز پیروزی اسلام بر کفر دانست روزی که همه توانمندی ها بسیج شدند و تلاش کردند تا مناطق بزرگی را آزاد نمایند. وی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: انقلاب در سوم خرداد به نقطه اوج خود رسید چرا که این روز تجلی اراده امام خمینی (ره) در وجود رزمندگان بود.


وی مهم ترین دستاورد انقلاب را از سوی امام خمینی (ره) ارائه اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: بازتولید فرهنگ اصیل اسلامی و ارائه آموزه های دینی نظیر ایثار، شهادت، دشمن ستیزی و فداکاری از مهمترین مولفه های اسلام ناب محمدی است که امام خمینی (ره) در مقابله با تعریف اسلام تکفیری آن را ارائه نمود.


سردار جلالی با اشاره به میراث فرهنگی امام خمینی (ره) گفت: محوریت این نگاه رهبری و ولایت فقیه می باشد که هم اعتبار ملی ماست و هم در جهت تفسیر دین به کار گرفته می شود. همچنین داشتن مدیریت جهادی و حفظ روحیه جهادی در جهت خدمت به مردم، دشمن شناسی و شناخت دشمن و استراتژی آنها از مهم ترین ویژگی های یک نظام اسلامی است.


رییس پدافند غیر عامل کشور در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رهبری امروز از ما می خواهد انقلابی بودن خود را حفظ کنیم و با روحیات انقلابی و داشتن ایثار و فداکاری اقتدار خود را در برابر دشمن افزایش دهیم.


آیت اله رحیمی امام جمعه خمینی شهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از رزمندگانی که در تنور جنگ حضور داشتند، گفت: رزمندگان، امروز نیز باید با حضور خود در جامعه، فرهنگ انقلابی را بیش از پیش نهادینه کنند.


دبیر اجرایی اجلاسیه ملی کنگره شهدای خمینی شهر نیز از دیگر سخنرانان جلسه بود که ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آمار بالای شهیدان در شهرستان نشان دهنده ولایت مداری مردم خمینی شهر در انقلاب و دفاع مقدس است. اکنون در حال آماده شدن برای برپایی اجلاسیه سراسری کنگره شهدا در آبان ماه هستیم که در این خصوص از تمامی رزمندگان و همچنین مسولین ادارات تقاضا داریم ما را برای هرچه بهتر اجرا شدن این اجلاسیه کمک کنند. سرهنگ پور کاظم در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: شورای سیاست گذاری که از سال گذشته به ریاست آیت اله رحیمی و جانشینی فرماندار رضوانی برگزار شده 16 کمیته را با سرپرستی ادارات شهرستان هم چون ادراه اوقاف، اداره ارشاد و دبیری کنگره تشکیل داده که کمیته پژوهش ما با چاپ 15 عنوان کتاب و 26 عنوان کتابچه در تلاش است تا زمان برگزاری این اجلاسیه تعدا کتاب های چاپ شده را به 40 اثر برساند.


گفتنی است اجرای دو سرود توسط گروه سرود نسیم بهشت از دیگر بخش های این برنامه بود

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi