شناسه خبر : 46177
دوشنبه 17 خرداد 1395 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست انجمن جانبازان نخاعی با جانبازان کردستان

نشست انجمن جانبازان نخاعی با جانبازان نخاعی استان کردستان برگزارشد.

فاش نیوز - نشست انجمن جانبازان نخاعی با جانبازان نخاعی استان کردستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگارما، جلسه تعدادی از اعضای انجمن جانبازان نخاعی با جانبازانی از سنندج و سقز برگزار و مشکلات جانبازان نخاعی استان کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این نشست که درمحل مجتمع ایثار کردستان برگزارشد، جانبازان نخاعی "بهزادپاکانزاد" و "مسعود خضری" از سنندج، و "حسین لطیفی" و "کریم مرادی" هم ازشهرستان سقز حضور داشتند و مسائل و مشکلاتی که جانبازان قطع نخاعی استان کردستان با آن دست به گریبان هستند را بیان کردند.

در این جلسه اسرافیلی" مدیرعامل "، حسین مهرآیین مسئول لوازم وتجهیزات و محمدقبادی رابط انجمن با جانبازان استانها، مشاوره و پاسخ لازم را ارائه دادند و مقرر گردید تا از طریق مرکز مشکلات بیان شده مورد پیگیری قرارگیرد.

متأسفانه درشهرستان ها به دلیل بی اطلاعی جانبازان از قوانین و حقوق خود، بسیاری از امکانات و تسهیلاتی که از مرکز به آنان اختصاص می یابد، دراختیارشان قرار نمی گیرد و مدیران با برخورد های سلیقه ای و به دلخواه خود، حتی بودجه های مربوط به مسایل اساسی جانبازان وایثارگران را درجاهای دیگر هزینه می کنند. این مورد یکی از عمده ترین مشکلات جانبازان نخاعی استان کردستان بود که جانبازان این استان از آن شکایت داشتند.

شایان ذکر است اعضای انجمن جانبازان نخاعی همچنین در شهرستان قروه، به منزل جانبازنخاعی "عبدالله زارعی" که در بستر بیماری می باشد رفتند و از ایشان عیادت کردند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
گرازش خمات رسانی ورقع نقاِض واطلاع رسانی خوبه اگرقوه اجزایی انجمن داشته باشد
باید نظازت بر قوانین مصوبه باشد نظارت بر درمان باشد صندوق شکایات ازطریق دولت ایجاد شودچقدربرابنزین نوشتید یاپیگیری چی شد اگ جانباز قوانین را نداند کارمنذان نمیگویند مثلا شهرداری قانون ابلاغی را نگفته ومن برا یکبار میتوانستم 20مترتجاری و120 مترمسکونی بگیرم وبرااندک توافق حقم راندادن التماس باید برداشته شود نظارت کنن اگرایثارگری را ازحقش چه دارو چه مسکن اشتغال محروم شدخ ازش دفاعکنن واگز اضافه گرفته بگیرن یکی افتاده ویلچریست نابیناست بایدکمکش کرد وانجمن در طول یاعرض بنیاده گردشهاتان کجابامابودید خبرازهمئذئاتون چقدره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi