شناسه خبر : 46336
چهارشنبه 19 خرداد 1395 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزارت کشور پروانه فعالیت جمعیت جانبازان را صادرکرد

پروانه فعالیت "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی" از سوی وزارت کشور صادرشد.

فاش نیوز -  پروانه فعالیت "جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی" از سوی وزارت کشور صادرشد.

براساس این گزارش، سرانجام پس از گذشت بیش از دو سال از تأسیس و آغاز فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که درابتدا با عنوان "جبهه جانبازان " شناخته می شد، پروانه و مجوزفعالیت رسمی این جمعیت از سوی وزارت کشور صادرشد.

جمعیت جانبازان که متشکل از جانبازان و ایثارگران، به ویژه تعداد زیادی از جانبازان 70 درصد نخاعی است با رویکرد فرهنگی و سیاسی و با هدف گسترش وترویج فرهنگ ایثارو شهادت وارزش های آن، حمایت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ورهبری انقلاب تشکیل یافته است.

گفتنی است که جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از اردیبهشت سال 92 اعلام موجودیت نمود و محمد اسماعیل کوثری از رزمندگان باسابقه ، سرشناس و محبوب جبهه های هشت سال دفاع مقدس با اتفاق آرا در خرداد ماه سال 94 به عنوان  دبیرکل این جمعیت انتخاب شد.

همچنین  نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی 2 خرداد 94 و  همزمان با روز جانباز برگزار شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
که چی؟!
سلام ، در بحبوحه صدور مجوز فعالیت احزاب سیاسی که در قالب نظام اسلامی آن کار دیگر میکنند خوشبختانه صدور مجوز به جمعیت جانبازان که سند اصلی حرکت در جهت نظام اسلامی میباشد جای خوشحالی دارد.
موضوع بسیار مهم در ارتباط با فعالیت احزاب ، تثبیت مدیریت بدنبال سیاست تثبیت نظام در دولت است که وضعیتی بسیار آشفته و ضدیت با جناحهای متضاد دچار مشکلات فراوانی هستیم. مجلس شورای اسلامی توانست همچون سپاه پاسداران با حفظ و تثبیت مدیریت گام اساسی در جهت تثبیت نظام بردارد که امیدواریم موضوع در دولت و قوه قضاییه نیز نهادینه شود. لزوم تربیت مدیران متعهد از نیازهای ضروری نظام است که تا امروز بشدت غفلت شده و عده ای مدیران جناحی یا فامیلی بطور موقت عهده دار مدیریت دولتی شدند که با جناح مقابل در تضاد هستند. به این ترتیب هرگز هیچ مدیری مسئولیت اعمالش را قبول ندارد و همواره تقصیر را به گردن مدیر قبلی انداختند.
تبات در تداوم مدیریت رهبر معظم انقلاب موجب حفظ کلیت نظام جمهوری اسلامی شده در حالیکه عدم ثبات مدیریت در دولت باعث رکود اقتصادی و پاسخگو نبودن مدیران موقت گردیده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi