شناسه خبر : 46763
سه شنبه 01 تير 1395 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردارسلیمانی و فرمانده شهیدش

به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار محمد ناظری خبرگزاری دفاع مقدس تصاویر حضور سردار ناظری و قاسم سلیمانی در کنار دیگر همرزمان دوران دفاع مقدس را منتشر کرد.

سردار قاسم سلیمانی که در سال 58 شاگرد شهید محمد ناظری بود. پس از شنیدن خبر شهادت سردار به منزل ایشان رفت و در جمع خانواده شهید گفت: بزرگترین ویژگی شهید ناظری این بود که در این سالها از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ تغییری در ایشان ایجاد نگردید. ایشان همیشه پرکار و در صحنه بودند و هر جای انقلاب که نیاز بود مسئولیت سخت‌ترین کارها را به عهده می‌گرفتند. علیرغم جایگاه و سنشان همچنان در صحنه و تا آخرین لحظات عمر مشغول به خدمت بودند. ما جهاد مهمی را به یاد نداریم که شهید ناظری در آن شریک نبوده باشند. از روز آشنایی‌مان تا به امروز تغییر یا خستگی در ایشان ندیده‌ام.

سردار حاج محمد ناظرى فرمانده نیروهاى ویژه دریایى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى که نقش «فرمانده» را در مستند مسابقه «فرمانده» شبکه افق به‌عهده داشت بر اثر عارضه شیمیایی در جزیره فارور به درجه شهادت رسید.

او پس از دوران دفاع مقدس با وجود عارضه شیمیایی در آموزش یگان‌های تخصصی و حرفه‌ای ندسا و فرماندهی یگان‌های تکاوری و هوابرد این نیرو خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار محمد ناظری خبرگزاری دفاع مقدس تصاویر حضور سردار ناظری و قاسم سلیمانی در کنار دیگر همرزمان دوران دفاع مقدس را منتشر کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi