شناسه خبر : 46828
پنجشنبه 03 تير 1395 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید چماقداران را تنها میگذاشتید

محسن ناطق- بسیاری از حقایق پس از تصویب برجام برملا شده است. اگر نتیجه برجام قبل از انتخابات معلوم بود، نتیجه انتخابات بسیار متفاوت بود. جناب حافظ فرمود:
ناگهان پرده بر انداخته ای یعنی چه ؟
مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه ؟
زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب
اینچنین با همه در ساخته ای یعنی چه ؟

 استاد عزیز جناب آقای دکتر ساقی تمام موضوعات کشور را در سایت مقدس فاش نیوز از بیانات ایثارگران محترم مدیریت و منتشرکرد اگر مسئولان به عرایض ایثارگران توجه داشتند دچار مشکلات فعلی نبودند. تعدادی از موضوعات و نظرات ایثارگران که به طور خلاصه در فاش نیوز منتشر شده به شرح زیر بوده است.

1- شعار اعتدال پس از وقایع فتنه 88 هنگامی اعلام شد که دعواهای جناحی مردم را خسته و کشور را تهدید می کرد.
2- جنگ نرم از مشروطیت تا جنگ نرم با مشروعیت به اوج نزدیک می شود که ریشه تمام مشکلات جهان اسلام می باشند. کسب مشروعیت ضد انقلاب بوسیله پوشش حزبی و جناحی و اخذ مجوز رسمی وزارت کشور موجب نفوذ آسان آنان شده است. اساس ظفر و استیلای ادیان توحیدی در تاریخ بر ولایت استوار است که مشروعیت آن متضمن ایثار و شهادت میباشد. اشتباه محاسباتی مسئولان باعث شده امروز ضد انقلاب بدون التزام عملی و فقط با شعار ولایتمداری بتواند از مشروعیت ولایی بعنوان رمز عبور نفوذ بهره برداری کند فلذا تا مجلس و حوزه های وزارت و امور قضایی پیش رفته و تاثیر گذار بوده است.

3- قدرت بی نظیر حکومت با پشتیبانی مردم از حکومت و بی اعتناعی حکومت به خواسته های مردم و پرداختن به سیاستهای ساخته خودشان موجب شکاف بین مردم و مسئولان شده است.
4- تحقیر آرمانگرایی انقلابی و ارزشهای اسلامی بین آکتورهای مشهور سینما و برخی خوانندگان فاقد اعتقاد به مبانی دینی رشد زیادی داشته است.
5-بی اعتناعی به عرفان اسلام بعنوان بستر پذیرش و ایمان به مذهب تشیع و تبلیغ تجملات و اشرافی گری و آزادی اسراف در حلال غفلت شده است.
6- به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل و تظاهر به ولایتمداری در شعار بی توجهی شده است.
7- رشد حضور مسئولان ثروتمند، اشرافی، دو ملیتی، گرین کارتی و سرمایه گذاری آنها در کشورهای غربی در نتیجه خروج نیروهای انقلابی از مراکز تصمم گیری بعلاوه تغییر مزج اسلام خواهی در فریب حق خواهی و اصلاح طلی معظل لاینحل است.
8- بی توجهی به مبانی شرعی و تولید انواع کلاه شرعی بویژه درامور اقتصادی باعث ولنگاری شده است.
9- اسرار مذهب تشیع در پرده های تو در توی دل های سوخته عاشقان ولایت قابل بیان نیست بلکه رمز توحید مفتاح نورانی وحی و هدایت حضرت ولی الله الاعظم (عج) است.  
10- بطور کلی ارزیابی مقاومت انقلابی مردم در مقایسه با صدمات وارده به مردم و دین و میهن نسبت به وسعت دشمنی ابر قدرت های جهانی مثبت است.

 شایان ذکر است در ابتدای انقلاب عده ای چماقدار در خیابان های قم باعث اعتشاش شدند لذا امام راحل (ره) فرمان داد مردم درخانه ها بمانند به این ترتیب چماقداران تنها وسط خیابان ماندند و توطئه آنها شکست خورد. اما همین رویه با فتنه شروع شد اما برخی نیروهای انقلابی مقابل آنها ایستادند در حالیکه میبایست همانطور آنها را در خیابان تنها می گذاشتند. حالا صف کشی خودی ها در مقابل ضد انقلاب در لباس مبدل اصلاح طلبی موجب کسب مشروعیت آنها شده است که لازم است مشروعیت ولایی و قانونی از آنها سلب گردد.
گلی گم کرده ام می جویم او را
به هر گل میرسم می بویم او را
اگر جویم نشان بوی زلفش
غم دل تا سحر می گویم او را

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اقا محسن منطقی و بر اساس واقعیت ها نوشته اید!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi