شناسه خبر : 46850
جمعه 04 تير 1395 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان

با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد؛

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر

خبرگزاری آریا- اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر با حضور رییس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اختتامیه مسابقات فوتسال جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر به میزبانی منطقه 14 و با مشارکت و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران اجرا شد.
این مسابقات با عنوان یادواره شهیدان مدافع حرم از ابتدای ماه مبارک رمضان، به مدت 15 شب، بعد از اذان مغرب و عشا با حضور 21 تیم از جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.
این دوره از رقابت ها شرکت کنندگان در دو رده سنی بالای 42 سال و زیر 42 سال به صورت دوره ای- حذفی در مجموعه ورزشی ایثارگران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات دوم تیرماه با حضور رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، عسگری معاون ورزش آقایان این سازمان و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام پذیرفت.
در پایان از نفرات برتر هر ده سنی با اعطای لوح تقدیر، مدال و جوایزی تجلیل شد.
بر این اساس، در رده سنی زیر 42 سال تیم های شهید باقری، تیم شهید قاسمی و تیم شهید خان محمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم کردند.
تیم شهید محمد حسینی
مقام سوم در رده سنی بالای 42 سال نیز تیم شهدای حرم اول شد. تیم شهید محمد حسینی به مقام دوم رسید و تیم شهدای گمنام برسکوی سوم ایستاد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi