شناسه خبر : 46971
چهارشنبه 09 تير 1395 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم جانباز شهید زمانی درآسایشگاه امام خمینی(ره)/تصاویر

مراسم بزرگداشت جانباز شهید حسین زمانی روز یکشنبه در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم بزرگداشت جانباز شهید حسین زمانی روز یکشنبه در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت جانباز شهید حسین زمانی روز یکشنبه هم زمان با افطار و با حضور جمع کثیری از جانبازان، خصوصا" جانبازان هم آسایشگاهی آن شهید در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) برگزار شد.

"حسین زمانی مظفرآبادی" که از جانبازان قطع نخاعی از گردن آسایشگاه امام خمینی بود، در نهمین روز ماه مبارک رمضان و در مورخ 26 خرداد ماه سال جاری پس از سال ها تحمل رنج مجروحیت سنگین و دردها و مشکلات ناشی از آن، به یاران شهیدش پیوست.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
شهید زمانی عزیزم به فرموده مقام معظم رهبری از روح پاک و مطهر تو که پروازی مظلومانه داشتی تا. عرش الهی استمداد می جویم در راه پاسداشت شان و مقام واقعی شما و همرزمان شهیدت . از تو می خواهم هر که را هدایت می شود ، نزد خدا شفاعت هدایت شدنش را بنمایی والا دعا کن قبل از اینکه وجودش بیشتر آثار خسارت باری به نشر فرهنگ ایثار شهادت بزند خدا خودش .....
آالله چی بگم نفرین کردن در شان من نیست . اما منم طاقتم حدی داره . برادر جان لااقل دعا کن من هم به زودی زود به جمع شما ملحق شوم . به روح پاکت مردن در بستر و با عمر طبیعی حق من نیست . خودت که حالا دیگه می بینی حال ما رو ..
یه شفاعت کن ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi