شناسه خبر : 47074
چهارشنبه 09 تير 1395 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب بحر در بحیری رونمایی شد

مسئول دفتر شهید سید میر بهزاد شهریاری نماینده اولین دوره مردم حوزه انتخابیه رودباران استان بوشهر درمجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: این کتاب توسط بهرام شفیعی و با همکاری خانواده شهید سید میر بهزاد شهریاری و مسئول دفتر وی نوشته شده است.
سید ابوالحسن بهزادی افزود: این کتاب در246 صفحه و 1500 نسخه توسط انتشارات فخر الاسلام و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر چاپ و به بازار کتاب آمده است.
وی اضافه کرد: این کتاب دارای شش فصل است که به سجایای اخلاقی، علمی و مبارزات شهید شهریاری، نامه‌ها و پیام‌ها، سخنرانی‌ها، نسب نامه و نظرات دیگران درباره این شهید پرداخته است.
بهزادی ادامه داد: این اولین اثر فرهنگی چاپی در باره شهید شهریاری از شهدای هفتم تیر سال 60 است که منتشر می شود.
وی گفت: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان فرهنگی استان بوشهر در آینده شاهد چاپ آثار و کارهای هنری بیشتری برای معرفی ابعاد شخصیتی و زندگانی این شهید به نسل جوان باشیم.
شهید سید میر بهزاد شهریاری متولد 1333در روستای بحیری شهرستان دشتی و نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی مردم رودباران (دشتی، تنگستان، کنگان و دیر) که در سن 27 سالگی در حادثه تروریستی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 به همراه شهید مظلوم دکتر بهشتی و72 تن ازیاران با وفای امام راحل به شهادت رسید.
در مراسم رونمایی از این کتاب نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان دشتی و خانواده شهید شهریاری حضور داشتند.
روستای بحیری از توابع شهرستان شتتی با یکهزار نفر جمعیت در 85کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi