شناسه خبر : 47628
دوشنبه 28 تير 1395 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته یک فرزند شهید برای فرزندان شهیدِ آتش‌نشان؛

دو تا مهمان جدید داریم

دوتا مهمان جدید داریم که باید تحویلشان گرفت. این دوتا پدرشان در یک کار واقعا ایثارگرانه با از جان‌گذشتگی زیاد برای نجات جان یک پیرزن معلول به دل آتیش زده و بازگشتی تو کارش نبوده.

علی قنبرلو، فرزند شهید محمد قنبرلو از فرماندهان لشکر 31 عاشورا و از همرزمان شهیدان باکری، در فضای مجازی برای فرزندان شهید علی قانع، آتش‌نشان فداکار تهرانی نوشت:

توجه توجه
اختصاصی فرزندان شاهد!

 

دو تا مهمان جدید داریم


دوتا مهمان جدید داریم که باید تحویلشان گرفت. این دوتا پدرشان در یک کار واقعا ایثارگرانه با از جان‌گذشتگی زیاد برای نجات جان یک پیرزن معلول به دل آتیش زده و بازگشتی تو کارش نبوده پس در مرحله اول با شرکت در مراسم تشییع پیکر این جوانمرد پهلوان ساعت ۹صبح یکشنبه از مقابل درب اصلی شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت شرکت می کنیم تا باعث شادی روح شهید علی قانع بشیم و در مرحله دوم از این دوتا دسته گل تا آخر عمر حمایت می کنیم به عنوان دوست و برادران و خواهران بزرگترشان.
امیدوارم همه متوجه شده باشند.
شادی روح پدرانتان و روح شهید علی قانع صلوات

دو تا مهمان جدید داریم
پیکر شهید علی قانع در آمبولانس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi