شناسه خبر : 47928
چهارشنبه 06 مرداد 1395 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مدافعان حرم نامه بنویسید

نامه ای از صمیم قلب برای مدافعان

 
 
شهیدخبر(شهیدنیوز): رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت مجاهدت سربازان اسلام گفت: طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» با استقبال باشکوه آحاد مختلف جامعه در استان تهران مواجه شده و در حال برگزاری است.
  

مصطفی هدایی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به‌‌ویژه شهدای مدافع حرم، جهان اسلام را مدیون مجاهدت، ایثارگری و جانفشانی شهدای مدافع حرم دانست و اظهار داشت: در حالی که مستکبران جهان با حمایت از گروهک‌های ترویستی تمام توان خود را برای مخدوش کردن چهره اسلام به کار بسته‌اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود مسلمانان و مردم مظلوم جهان را به خاک و خون می‌کشند، مدافعان حرم برای خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار و دفاع از ارزش‌های اسلام و امت اسلامی مجاهدت و ایثارگری می‌کنند.

وی گفت: امروز مدافعان با تمام وجود و یاری باری‌تعالی از حریم امامت و ولایت حراست و پاسداری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: مدافعان حرم در میان جنگ نرم دشمن آگاهانه و با بصیرت راه شهادت را برگزیده و از ارزش‌های اسلام و حرم اهل بیت علیهم‌السلام دفاع می‌کنند و اگر یاری خداوند و مجاهدت و ایثارگری مدافعان حرم نبود امروز اثری از حرم اهل بیت علیهم‌السلام در کشورهای عراق و سوریه نبود.

وی ادامه داد: نسل جدید انقلاب اسلامی نیز امروز با اقتدا به ائمه اطهار علیهم‌السلام و به تاسی از شهدای والامقام انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و با اقتدار پای آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنند.

هدایی تصریح کرد: باید مراقب باشیم که با عملکرد خود، در روز قیامت شرمنده شهدای والامقام انقلاب اسلامی و مدافعان حرم نشویم.

 تجدید میثاق ملت ایران با شهدای مدافع حرم

وی از اجرای طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» در استان تهران خبر داد و گفت: در دوران دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی برای انتقال حس قلبی و معنوی خود به رزمندگان اسلام نامه‌های متعددی به جبهه‌های حق علیه باطل ارسال می‌کردند؛ سازمان بسیج رسانه نیز با تاسی از این اقدام ارزشمند ملت ایران در دوران دفاع مقدس، طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم از طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» عنوان کرد: محبت و مهر مدافعان بی‌ادعای حرم اهل بیت علیهم‌السلام در قلب ملت ایران و سایر آزادیخواهان جهان نهادینه و کاشته شده است و استقبال باشکوه آنان از این طرح روحیه بخش گواه این مهم است.

هدایی ادامه داد: طرح نامه‌ای برای مدافعان حرم با عنوان «نامه‌ای برای عباس‌های زینب» طراحی و به چاپ رسیده است و علاقمندان می‌توانند احساسات خود را در قالب متن، شعر، دل نوشته و نقاشی کودکان داخل برگه‌های این طرح درج و داخل پاکت‌های مربوط به طرح نامه به مدافعان حرم قرار داده و به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران بیان داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان بسیج رسانه و اداره پست منعقد شده است، علاقمندان می‌توانند نامه‌های خود را داخل پاکت‌های این طرح قرار داده و به‌صورت رایگان به دبیرخانه طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» ارسال کنند.

وی گفت: برگه‌های طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» چندمین بار تجدید چاپ شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های استان تهران این برگه‌ها را دریافت کرده و پس از تکمیل برای مدافعان حرم ارسال کنند.

هدایی خاطرنشان کرد: امید است پس از دریافت نامه‌ها، طی برنامه‌ریزی و هماهنگی که صورت گرفته نامه‌ها برای مدافعان حرم ارسال و پاسخ آن برای نویسندگان نامه ارسال شود

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi