شناسه خبر : 47975
پنجشنبه 07 مرداد 1395 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای مدال طلای کشتی جهانی به یک جانباز

سهراب رحمت آبادی، مدال طلای جهانی کشتی پیشکسوتان جهان خود را به جانباز 70 درصد کنگاوری تقدیم کرد.
 
سهراب رحمت آبادی قهرمان کشتی پیشکسوتان جهان، طی مراسمی که با حضور دکتر شریف خسروی فرماندار، بهرام کیهان زاده رئیس بنیاد، جمعی از مسئولین شهرستان کنگاور و ورزشکاران برگزار شد، مدال طلای کشتی خود را به قهرمان دفاع مقدس و جانباز 70 درصد نوروزعلی عظیمی فشی اهدا کرد.

عظیمی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از توجه مسئولین و آحاد مردم به یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: برنده یا بازنده شدن در عرصه مسابقات به ویژه کشتی اهمیت فراوان دارد اما آنچه که مورد توجه و اهمیت بیشتری است مردانگی و جوانمردی است که به کشتی روح وجان می بخشد.

خسروی فرماندار کنگاور نیز در این مراسم با تجلیل از رشادت های شهدا و ایثارگران خطاب به این جانبار گرانقدر گفت: پهلوان و قهرمان واقعی شما هستید و دلاور مردان ورزشکار این مرزو بوم شما را الگوی خود قرار داده و بخاطر روحیه گرفتن خدمت شما می رسند.
 
وی افزود: دیدار با شما جانبازان عزیز، به ورزشکاران این درس را می دهد که دچار غرور نشوند و همچون پوریای ولی برای انسانیت و افتخارآفرینی برای ایران عزیز تلاش کنند.

در پایان مدال جهانی سهراب رحمت آبادی پیشکسوت کشتی جهان، تقدیم جانباز 70 درصد نوروزعلی عظیمی فشی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi