شناسه خبر : 48019
یکشنبه 10 مرداد 1395 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دست چپ و راست به هم مربوط نیست؟!

علی کردلو- بنده هفته قبل کمیسیون پزشکی داشتم. به آقای پزشک عرض کردم طبق مدارک موجود، تاندون های کتف دست چپم پارسال پاره شد و عمل کردم و به طور کامل خوب نشد و همین طور طبق مدارک موجود و تشخیص پزشکان آرتروز گردن دارم. آقای پزشک وقتی مدارک را دیدند گفتند درست است ولی اینها ارتباطی به جانبازی و درصد پیدا نمی کند.

 بنده عرض کردم چون دست راست من قطع شده، ناچارا" بیش از 30 سال است که همه کارهایم را با دست چپ انجام می دهم و به دلیل فشار بیش از حد وارده در طی این مدت تاندون های کتف چپم پاره شدند و پس از عمل نیز عملا" کارایی آن از بین رفته است زیرا دکتر می گوید حداکثر وزنی که میتوانی بلند کنی 2 تا 3 کیلو گرم است.

 حال سوال بنده از مسئولین محترم این است که چطور این ارتباط منطقی را نمی پذیرند؟ بلی اگر اسیب وارده به پا، گوش، چشم و هر عضو غیر مرتبط دیگر بود، حرف اقایان درست بود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تحقير جانبازان تا کي بايد ادامه پيدا کند ... ميليارد ميليارد اختلاس ميشه ... اما براي يک جانباز اينگونه جانش را لبش مي رسانند تا خداي ناکرده ماهي پانصد تومان حقوق گيرش نيايد ... چگونه بايد قياس اين مسائل در نظر بگيريم ...اخر تا کي بايد صبر کنيم ؟
سلام
اگر حقمان را می گرفتیم، چیزی برای اختلاس نمی ماند.
سلام ، عوارض مجروحیت طبق مصوبه فرودین 89 در هیات وزیران کمیسیون اجتماعی و ارتش و سپاه و بنیاد ابلاغ شده اما اجرا نمیشود. بدترین شرایط مربوط به جانبازان اعصاب و روان است که عوارض بسیاری را مثال مشکلات گوارش و داخلی ، کلیه ها ، نارسایی قلب ، مسایل جنسی و حتی امور اجتماعی را تحمل میکنند لیکن در تعیین درصد جانبازی و آیین نامه شهادت جانبازان لحاظ نشده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi